skruf Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Jeg eier ikke ei skinnjakke i skapet mitt, og har funnet ut at jeg skal anskaffe meg ei.... det er jo bare så fint, både til bukser, kjoler og skjørt. Har kikket og kikket på nettsider som zalando og boozt, men nå tror jeg at jeg har sett meg helt blind og ser ikke skogen for bare trær... Så, dere KG-damer, hvilke skinnjakker kan dere anbefale? Jeg er ganske klassisk av meg, så ikke ei jakke med masse nagler og bling. Og enten sort eller konjakkfarget...........eller begge deler Blir veldig takknemlig for hjelp!
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 (endret) Dersom du kommer forbi et sted hvor Aleksander har fabrikkutsalg så anbefaler jeg varmt i stanse der. Jeg har et par korte, figursydde jakker derfra og de er gull verd for meg. Tillegg: Lenke til Aleksanders damekolleksjon Endret 14. april 2015 av Lille-pus
skruf Skrevet 14. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2015 Takk for tips Lille-pus Jeg likte denne veldig godt: http://aleksander.no/portfolio/noor/
A.s Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Dersom du kommer forbi et sted hvor Aleksander har fabrikkutsalg så anbefaler jeg varmt i stanse der. Jeg har et par korte, figursydde jakker derfra og de er gull verd for meg. Tillegg: Lenke til Aleksanders damekolleksjon Å, så mye fint! Vet du hvilken prisklasse tingene deres ligger i? Har de butikk i Stavanger ?
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 (endret) Takk for tips Lille-pus Jeg likte denne veldig godt: http://aleksander.no/portfolio/noor/ Bare hyggelig å kunne hjelpe med litt inspirasjon Å, så mye fint! Vet du hvilken prisklasse tingene deres ligger i? Har de butikk i Stavanger ? De har tilogmed fabrikkutsalg i Hillevåg, - og om jeg husker riktig fra en annonse i Aftenbladet for et par uker siden så starter prisene på 2-300 kroner for de aller billigste jakkene. - men det er de rimeligste på fabrikkutsalget altså, det er ikke normale butikkpriser! Lenke til kart Edit: Rettet trykkfeil grunnet katt som lener hodet sitt på tastaturet Endret 14. april 2015 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå