Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det birtkastet test? Hvor tidlig begynte dere å teste for G? Anonymous poster hash: 6b67b...3fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"bortkastet"

Anonymous poster hash: 6b67b...3fc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg pleide å begynne 10 dpo, er mange som får positiv da. Men hvis du bruker dyre apotektester ville jeg nok ventet :)

AnonymBruker
Skrevet

To en billigtest nå og den ble negativ. Da får jeg vente til IKM. Har bare 3 tester igjen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er bortkastet, og har ventet til ikm eller tidligst dagen før.

For hvis du får et negativt resultat 10 dpo, så går du likevel og tenker hvisom... dersom... kanskje.... Så du får på en måte ikke noe klart svar. Dessuten er det jo bare snakk om noen dager å vente før det er mye sikrere.

Anonymous poster hash: 6b82e...9d6
AnonymBruker
Skrevet

Krysser fingrene for deg forresten! :)

Anonymous poster hash: 6b82e...9d6
Skrevet

Jeg klarte ikke å vente å fikk en kjeeempe svak billigtest 10 dpo.. tok clearblue med ukeindikator 12 dpo som ble positiv☺

Skrevet

Har alltid testet positivt 10 dpo når jeg har vært gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Testet negativt 10 dpo, men positivt 13:)

Anonymous poster hash: 0e2d3...50a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også alltid fått positivt 10 dpo når jeg har vært gravid.

Anonymous poster hash: 8f1b4...65f
Gjest solstråleen
Skrevet

Jeg er 10 dpo idag, og testet negativt. Skal prøøøve å vente noen dager til å trøster meg med at det kan være for tidlig. Med andre ord; tester du og får negativ går du likevel å venter.. Så bortkastet test mener jeg:)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg er ikke gravid i denne pp, så kan verken si at det er for tidlig eller greit nok å teste på pdo 10.

AnonymBruker
Skrevet

Testet negativ 9 dpo med billigstrimmel. Svaaak positiv 10 dpo med billigstrimmel - trodde det var en skyggestrek og skulle bare få det bekreftet med en clearblue digital 10 dpo. Men den var positiv!

MEN, dette var i forhold til el ut fra el-tester, og forventet mens. Når jeg var på OUL ble termin flyttet en dag, som betyr at da fikk jeg positiv med cb digital allerede 9 dpo? Forstår det ikke

Anonymous poster hash: 3f38c...96a

Skrevet

Testet negativ 9 dpo med billigstrimmel. Svaaak positiv 10 dpo med billigstrimmel - trodde det var en skyggestrek og skulle bare få det bekreftet med en clearblue digital 10 dpo. Men den var positiv!

MEN, dette var i forhold til el ut fra el-tester, og forventet mens. Når jeg var på OUL ble termin flyttet en dag, som betyr at da fikk jeg positiv med cb digital allerede 9 dpo? Forstår det ikke

Anonymous poster hash: 3f38c...96a

Det går an å teste positivt 9 dager dpo. OUL kan ikke brukes til å si på dagen når el og unnfangelse har skjedd, så nøyaktig er det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...