AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hvor har det blitt av Stabler.... Eller hva han het... Partneren til Olivia!? Hvordan blei han skrevet ut av serien? Anonymous poster hash: 4373e...cde
Wonderbitch Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Han forsvant for lenge siden:-( husker ikke hvordan men sjekk imdb.com. Så du nettopp episoden som gikk nå?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Han forsvant for lenge siden:-( husker ikke hvordan men sjekk imdb.com. Så du nettopp episoden som gikk nå? Ja, så på episoden som gikk nå. Følger ikke med fast men ser på når jeg har mulighet. Bra serie, men likte Stabler! Ikke det samme med han andre lookalike duden i sennepsgul dress :/ Anonymous poster hash: 06fca...7ae
Wonderbitch Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Ja, så på episoden som gikk nå. Følger ikke med fast men ser på når jeg har mulighet. Bra serie, men likte Stabler! Ikke det samme med han andre lookalike duden i sennepsgul dress :/ Anonymous poster hash: 06fca...7ae Forresten, sjekket nå. Sesong 12 episode 24. Helt enig, serien er ikke det samme uten han. Vet ikke om du har sett Oz? Tror både Stabler og den nye partneren hennes spilte i den. Pluss psykologen og noen fler. Så jeg liker begge men savner Stabler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå