Gå til innhold

Avslutningsfest høyskole, sliter med antrekk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er elendig på navn på ulike stiler, men skal prøve etter beste evne å beskrive min stil: jeg går ofte med baggy bukser. tettsittende går greit, men da må jeg helst ha en vid/baggy overdel, gjerne skjorter i ruter eller denime. Jeg går ikke med blingblings, smykker osv, og klærne er at den tøffe stilen. Går alltid i converse. Har kort hår med "side"cut rundt hele hodet. Typisk "lesbestil".

Jeg ANER ikke hva jeg skal ha på meg. Mange skal gå med finkjoler, noe jeg sliter med. Jeg liker å gå i kjoler, men jeg takler ikke å gå i pensko. Spesielt med hæler. Jeg føler meg så lite komfortabel, og ender alltid opp med svarte converse 😞 Jeg har en svart kort shorts jeg bruker i slike anledninger, med en eller annen topp til. Men det blir kanskje litt rart på en avslutningsfest etter et fire års studie?

Er det noen som har tips til hva jeg kan kle på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ender alltid opp med svarte topper, køer meg fint men veldig kjedelig. Kanskje jeg skal piffe opp med smykker. Jeg har også tenkt på å legge håret bak over, kanskje keg kam feste med en fin spenne eller noe. Det er så vanskelig :(

Skrevet

Jo.. Men alle skal skifte antrekk etter middagen eller noe. Blir festligheter og regner med vi ender opp på byen utover kvelden 😣

Skrevet

I tillegg så er jeg skikkelig hjulbeint, og det hjelper ikke akkurat på.. Lenge leve selvtilliten :P

AnonymBruker
Skrevet

Er det nå snart eller nærmere sommeren avslutningsfesten skal være?

Så lenge shortsen ikke er rumpeball-kort og trang ser ikke jeg noe problem med å bruke den sammen med en fin topp. I stedet for Converse så kunne du kanskje hatt noen litt finere ballerinasko? Men det passer nok best om det er fint vær og varmt. Ev. kunne du hatt med deg noen ankelboots og byttet når dere skal ut på byen.

Hørtes fint ut å feste håret med en spenne. De har jo mye forskjellig og billig på glitter.

Anonymous poster hash: d2cf2...217
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok styrt unna shorts, men kan du ikke finne en litt laidback kjole som passer din stil? :)

Anonymous poster hash: 2f7cd...86d

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Ja også glemte jeg hovedpoenget da; alle de kjolene kan du ha ankelboots/dr martens/converss til :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for nyttige tilbakemeldinger :-D nummer 4,5 og 7 var faktisk veldig fine :-) problemet er at festen er neste uke så rekker ikke bestille til da. Men det hele foregår i Tromsø og jeg finner kanskje noe lignende der? De hsr ihvertfall flere butikker der enn keg har her jeg bor. Jeg har en venninne som kunne bli med meg ut på leting :-)

Blir veldig glad for at dere tar dere tid tiø å hjelpe :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen hjertelig takk for nyttige tilbakemeldinger :-D nummer 4,5 og 7 var faktisk veldig fine :-) problemet er at festen er neste uke så rekker ikke bestille til da. Men det hele foregår i Tromsø og jeg finner kanskje noe lignende der? De hsr ihvertfall flere butikker der enn keg har her jeg bor. Jeg har en venninne som kunne bli med meg ut på leting :-)

Blir veldig glad for at dere tar dere tid tiø å hjelpe :-)

Bare hyggelig! :) Carlings fører cheap monday og Only-butikker finnes det overalt så du finner muligens de du likte i butikk. Ellers er det mye som ligner ute å går ;) lykke til!

Skrevet

Tusen hjertelig takk ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Dressbukse? Partytopp og blazer? Flate "herresko"?

Anonymous poster hash: b054d...9b2

Skrevet

Finn deg en kjole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...