Gå til innhold

Selge Macbook Air 11 fra 2011

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei har en macbook air som desverre fikk væske på seg for en stund siden. det gjorde at skjermen ble delvis uleselig og ca 40% av tastaturet går ikke an å benytte.

Ergo bør skjermen byttes ut, har USB-keyboard til denne som kan følge med. Lader også.

Maskinen er ellers i god stand, ingenting annet enn skjerm og tastatur har tatt skade. (har fått den sjekket)

Nå har jeg jo en ny mac, så er ikke aktuelt å reparere den. Spm er om jeg kan få noe får den, er det mulig å selge den tror dere?

Er jo synd å kaste Macen.

Anonymous poster hash: 014fb...239
Skrevet

Jeg solgte nylig en Macbook Pro fra 2009. Den var heller ikke i fin form. Batteriet var ekspandert og det hente at skjermen ble rosa og maskinen bare slo seg av en gang i blandt.

Beskrev alle feilene i annonsen jeg la ut samt bilder av skaden. Fikk bud så det rant over! Begynte å lure på om de bare overså teksten i annonsen, så skrev i kommentarfeltet "minner om alle feilene som koster mye å få fiksa!".

Folk fortsatte å by. Fikk etterhvert dårlig samvittighet, så avsutta budrunden da det var kommet til 3.500 kr. Ikke min jobb å passe på at folk ikke gjør dumme kjøp, men var ikke forberedt på å få så mye for den :P

Så det er absolutt verdt å prøve! Mange kan sikkert fikse skadene selv, og mange demonterer den for delene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte nylig en Macbook Pro fra 2009. Den var heller ikke i fin form. Batteriet var ekspandert og det hente at skjermen ble rosa og maskinen bare slo seg av en gang i blandt.

Beskrev alle feilene i annonsen jeg la ut samt bilder av skaden. Fikk bud så det rant over! Begynte å lure på om de bare overså teksten i annonsen, så skrev i kommentarfeltet "minner om alle feilene som koster mye å få fiksa!".

Folk fortsatte å by. Fikk etterhvert dårlig samvittighet, så avsutta budrunden da det var kommet til 3.500 kr. Ikke min jobb å passe på at folk ikke gjør dumme kjøp, men var ikke forberedt på å få så mye for den :P

Så det er absolutt verdt å prøve! Mange kan sikkert fikse skadene selv, og mange demonterer den for delene.

Oi! så bra da :)

Tok meg en tur på finn og jaggu virket det som det var marked for å selge.

Takker for svar

Anonymous poster hash: 014fb...239

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som kjøper ting i dårlig stand på Finn og så lenge man er åpen om skadene og ikke lurer noen så er det ikke noe i veien for å prøve seg.

Anonymous poster hash: 75871...eca
AnonymBruker
Skrevet

Er mange gale folk ja.. Bare produktet har en eple-logo virker det som folk går av skaftet. Så imotsetning til andre PCer, kjøper du Mac så kan du tross alt få noe igjen for den om den skal selges senere.

Jeg solgte også en Air 2013-modell 25 4 gb RAM 250 gb hd på finn. Kjøpte den for rundt 12000 og solgte den nylig for 7600,-. Kanske spesielt for en brukt datamaskin..

Anonymous poster hash: f93fb...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...