AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hei! Jeg postet for noen dager siden, når mitt nye marsvin og jeg skulle på en liten reise. Jeg har hatt dette marsvinet i 3 dager nå, og alt er nytt for oss begge Han blir tryggere og tryggere, og tørr å være mer ute av huset sitt. Styrer rundt i buret og laget det slik han vil ha det. Men kommer det en brå bevegelse, så piler han inn igjen. Hos de som hadde han før meg, har han bare fått gnagerblanding og salat. Jeg har kjøpt godt fôr til han, pellets og friskt høy. Gir han også varierte grønnsaker hver dag. Men han spiser opp både høy lg grønt på null komma niks, skal jeg fylle på mange ganger hver dag? Han er veldig tynn Høy skal han vel ha påfyll av hele tiden? På reisen hjem lagde han koselyder på fanget mitt, men etter vi kom hjem i huset har han bare lagd lyd når jeg slipper han inn igjen i buret sitt. Vil lydene komme etter hvert? Jeg vil gjerne at han skal få bo sammen med et annet marsvin, men siden han er en ukastert gutt på 3 år er jeg blitt frarådet det. Det syns jeg er litt trist, men jeg passer på å gi han masse oppmerksomhet.Anonymous poster hash: 9b2c5...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå