Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Så lenge du kun tenker fettprosent og ikke sammenligner din kropp med hennes(du har helt andre forutsetninger da dere har forskjellig beinbygning og gener) så er det eneste som får ned fettprosenten et moderat kcalunderskudd.

Er du lur kombinerer du med 3 solide treningsøkter i uka slik at du blir fit og definert i prosessen.

Kostholdet er uansett alfaomega for å få en definert kropp. Tenk sunne og rene råvarer med nok(!!!) næring så du brenner bort fettet og ikke verdifull muskelmasse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du kun tenker fettprosent og ikke sammenligner din kropp med hennes(du har helt andre forutsetninger da dere har forskjellig beinbygning og gener) så er det eneste som får ned fettprosenten et moderat kcalunderskudd.

Er du lur kombinerer du med 3 solide treningsøkter i uka slik at du blir fit og definert i prosessen.

Kostholdet er uansett alfaomega for å få en definert kropp. Tenk sunne og rene råvarer med nok(!!!) næring så du brenner bort fettet og ikke verdifull muskelmasse.

Jeg trener allerede tre ganger i uka (60-90 minutter, kondisjon og styrke) og har gjort det i 1-2 mnd nå, men ser ikke stor forskjell. Gått ned litt i fettprosent (til 34) og fått litt mer muskelmasse.

Hva gjør jeg feil? Fikk beskjed av PT å ligge på 1300-1500 kcal, uavhengig av om jeg trener eller ikke den dagen..

Så har gjort som han har sagt, men trodde jeg ville se bedre resultater etter nesten 2 mnd med trening (helt utrent i utgangspunktet)? pluss at jeg har spist mye sunnere og mindre enn tidligere..

Anonymous poster hash: 984e0...704

AnonymBruker
Skrevet

Så hun skrev i bloggen at hun hater trening og aldri trener, ei heller spiser spesielt sunt, tipper hun er ganske tynn og smal naturlig så enig med runforit at du ikke bør sammenligne kroppstype.

Anonymous poster hash: 79a6b...05a

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg trener allerede tre ganger i uka (60-90 minutter, kondisjon og styrke) og har gjort det i 1-2 mnd nå, men ser ikke stor forskjell. Gått ned litt i fettprosent (til 34) og fått litt mer muskelmasse.

Hva gjør jeg feil? Fikk beskjed av PT å ligge på 1300-1500 kcal, uavhengig av om jeg trener eller ikke den dagen..

Så har gjort som han har sagt, men trodde jeg ville se bedre resultater etter nesten 2 mnd med trening (helt utrent i utgangspunktet)? pluss at jeg har spist mye sunnere og mindre enn tidligere..Anonymous poster hash: 984e0...704

Enda en PT som burde miste alle rettigheter til å driver med de driver med! 13-1500 kcal inkludert trening er alt for lite. Det betyr at dager du trener så underernærer du kroppen til de grader med godt under 1000 kcal. Hva skal kroppen og musklene bygge seg opp på med et så stort underskudd? Styrketreningen er totalt waste og kondisjonen dreper det bittelille du allerede har av muskler.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enda en PT som burde miste alle rettigheter til å driver med de driver med! 13-1500 kcal inkludert trening er alt for lite. Det betyr at dager du trener så underernærer du kroppen til de grader med godt under 1000 kcal. Hva skal kroppen og musklene bygge seg opp på med et så stort underskudd? Styrketreningen er totalt waste og kondisjonen dreper det bittelille du allerede har av muskler.

Ja, tror ikke jeg kan stole på disse. En annen sa at han helst ville se resultater fort (!), og at ikke var tålmodig nok til å gå ned 0,5 kg i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du det ?

Fordi jeg har alt for mye fett på kroppen, og ønsker meg en kropp jeg synes er fin.

Gjest Coolaid
Skrevet

Fordi jeg har alt for mye fett på kroppen, og ønsker meg en kropp jeg synes er fin.

Det er helt greit at du kanskje syns en fettprosent på 35 er litt for mye, omtrent 5% for mye for øvre grense, men alt er ikke tall heller.

Men bildet du viser til viser en ekstremt lav fettprosent som er langt under det som er normalt, som er 20 til 30 %.

Kanskje du bør revurdere hva som skal være idealkroppen ditt, eller enda bedre, kaste kroppsideal på dyngen.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit at du kanskje syns en fettprosent på 35 er litt for mye, omtrent 5% for mye for øvre grense, men alt er ikke tall heller.

Men bildet du viser til viser en ekstremt lav fettprosent som er langt under det som er normalt, som er 20 til 30 %.

Kanskje du bør revurdere hva som skal være idealkroppen ditt, eller enda bedre, kaste kroppsideal på dyngen.

Du er en søt og sjelden vare du :)

Anonymous poster hash: 79a6b...05a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor synes du det? Er naturlig tynn, men lagt på meg 15 kg pga snusslutt. Tror jenta bilde ikke har lavere enn 15% i fettprosent, som er ca det jeg selv tror jeg burde ligge på, og det tester viser er innenfor normalt for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...