AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Del Skrevet 13. april 2015 Klarte ikke formulere meg bedre i overskriften, haha. Vet det er forskjellig over alt. Er det noen som har gått på vgs i oslo som kan si meg hvilket klokkeslett man begynner og slutter på de forskjellige skolene? Vil helst gå en der man slutter tidlig. Det er ofte studiespesialisering slutter tidligere enn yrkesfag, så jeg lurer på hvilken linje og skole du vet noe lunde klokkeslett man slutter. Det er stor forskjell på å slutte 14 og 15/15.30. Jeg skal være borteboer så jeg MÅ ha en jobb etter skolen. Vil ikke ta opp noe lån. Har typisk nok ikke rett på grunnstipend - så da vil jeg få 4tusen i mnd i bostipend, noe som må kombineres med jobb. Vet at jeg kan ringe de forskjellige stedene da jeg ikke fant noe om det på de nettsidene jeg har funne, men..er mindre skummelt å spørre her. Anonymous poster hash: 33aaf...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Del Skrevet 13. april 2015 Da jeg gikk på Elvebakken på yrkesfag var vi stort sett på skolen fra kl8(eller var det 8.15)-1530, tror vi sluttet 14.30 en dag i uken. Regner med det er ganske likt på yrkesfag på alle skolene, eneste måten de får plass til alle timene man skal ha. Lån får du ikke uansett så lenge du har ungdomsrett. Anonymous poster hash: e4d8e...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Del Skrevet 13. april 2015 Alle videregående skoler har hjemmesider. Her kan du se timeplanene til samtlige klasser. Gå inn og kikke på det som er aktuelt for deg. Anonymous poster hash: cba52...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Del Skrevet 13. april 2015 Alle videregående skoler har hjemmesider. Her kan du se timeplanene til samtlige klasser. Gå inn og kikke på det som er aktuelt for deg. Anonymous poster hash: cba52...072 Wow! Du er smart! Anonymous poster hash: cd830...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå