Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. september 2015 #61 Del Skrevet 15. september 2015 Men hjelpes, nå har hun slettet seg to ganger? Det var et eller annet om å rope "ulv, ulv" jeg mener og huske. Anonymous poster hash: f95a2...6d1 Antageligvis er vel du ulven i fåreklær da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #62 Del Skrevet 15. september 2015 Dersom hun faktisk har forlatt heile forumet, så leser hun vel ikke de tingene som blir skrevet om henne i denne tråden? Anonymous poster hash: 6ff4c...c5f Det tror jeg nok hun gjør. Hun har slettet seg før og kommet tilbake. Regner med hun gjør det igjen. Anonymous poster hash: dc987...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 15. september 2015 #63 Del Skrevet 15. september 2015 Snakker om ulv Hei PerUlv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #64 Del Skrevet 15. september 2015 Antageligvis er vel du ulven i fåreklær da. Hehe, mest sannsynlig Allikevel begynner man liksom å lure på hvor seriøst enkelte tar KG. Jeg liker KG, og syns det er hyggelig at folk er sosiale her, men når man skal lage stor ståhei ut av at en bruker sletter seg (for 2. gang også), da syns jeg det blir litt drøyt. Hvorfor ikke holde kontakten utenom forumet da? Hvis denne personen er så innmari viktig. Ingenting i mot Nosoul, for all del, hun virker som ei hyggelig jente. Syns bare dramanivået er høyt. Anonymous poster hash: f95a2...6d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 15. september 2015 #65 Del Skrevet 15. september 2015 Hehe, mest sannsynlig Allikevel begynner man liksom å lure på hvor seriøst enkelte tar KG. Jeg liker KG, og syns det er hyggelig at folk er sosiale her, men når man skal lage stor ståhei ut av at en bruker sletter seg (for 2. gang også), da syns jeg det blir litt drøyt. Hvorfor ikke holde kontakten utenom forumet da? Hvis denne personen er så innmari viktig. Ingenting i mot Nosoul, for all del, hun virker som ei hyggelig jente. Syns bare dramanivået er høyt. Anonymous poster hash: f95a2...6d1 Kall det dumt hvis du vil, men det kan være forskjellige grunner til at en person sletter seg. Det trenger ikke å ha noe med at vedkommende ikke tar KG seriøst, noen ganger kan en person føle en sterk nødvendighet for å ta en pause eller så kan personen slite sånn generelt. Flere som har nevnt at de ikke føler noen ville ha brydd seg om de slettet seg, så da ville jo en sånn tråd som dette ha vært en fin måte for dem å føle seg mer verdsatt. Jeg er nå også en bruker som slettet meg to ganger fra KG, men jeg valgte å komme tilbake igjen. Ville ikke forundre meg om andre innpå her som muligens har slettet sin bruker opptil flere ganger enn meg, men så synes ikke jeg at det er så viktig hvor mange ganger en bruker sletter seg. De har sine grunner, og så lenge de kommer tilbake igjen en gang, så er det det som er viktigst. Og at brukere som er fortsatt medlemmer innpå her savner en felles god bruker som slettet seg er ikke en dårlig ting, det vil da gjøre KG til en mer koselig plass å være i og å komme tilbake igjen til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #66 Del Skrevet 19. september 2015 Anonymous poster hash: 6ff4c...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #67 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) . Endret 19. september 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #68 Del Skrevet 19. september 2015 Hvil i fred. Anonymous poster hash: 6ff4c...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2015 #69 Del Skrevet 19. september 2015 Rest in pepperonis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 19. september 2015 #70 Del Skrevet 19. september 2015 Rest in pepperonis. Mamma mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 19. september 2015 #71 Del Skrevet 19. september 2015 Bla bla bu hu nosoul neeeeeei åååå uuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #72 Del Skrevet 19. september 2015 Hun var vel et av disse FANTASTISKE menneskene her inne. Anonymous poster hash: b2df1...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #73 Del Skrevet 19. september 2015 Hun var vel et av disse FANTASTISKE menneskene her inne. Anonymous poster hash: b2df1...e5f Det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #74 Del Skrevet 19. september 2015 Det er sant Ja, det er jammen mange FANTASTISKE mennesker som er samlet her på KG. Anonymous poster hash: b2df1...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #75 Del Skrevet 19. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #76 Del Skrevet 19. september 2015 Og så utrolig pen og vakker! Anonymous poster hash: b2df1...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 19. september 2015 Forfatter #77 Del Skrevet 19. september 2015 Hun var vel et av disse FANTASTISKE menneskene her inne. Anonymous poster hash: b2df1...e5f Ja, det er jammen mange FANTASTISKE mennesker som er samlet her på KG. Anonymous poster hash: b2df1...e5f Og så utrolig pen og vakker! Anonymous poster hash: b2df1...e5f Sarkasmen passer dårlig kjære anonym... Nosoul var en hyggelig bruker som bare hadde positive ting å bidra med, og aldri kom med syrlige kommentarer slik som du gjør nå. Derfor var hun likt og derfor er hun savnet. Hun gjorde forumet til et hyggeligere sted å være. Det stikk motsatte av ditt bidrag her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #78 Del Skrevet 19. september 2015 ja ja. Er dere glade i noen, så må dere slippe dem fri..... Anonymous poster hash: 6ff4c...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 19. september 2015 #79 Del Skrevet 19. september 2015 Bla bla bu hu nosoul neeeeeei åååå uuuuuuuuu Og der fikk vi vite hvordan menn gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2015 #80 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Og der fikk vi vite hvordan menn gråter. Endret 19. september 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå