AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Leter etter en god parkdress til trulta mi på 3 år. Har hørt mye godt om softshelldressene som tydeligvis er det ''alle'' skal ha nå Det er vanntette, vindtette og puster godt i forhold til vanlig regntøy så er villig til å teste det ut da. Er flere som har anbefalt dressene fra NameIt, men vil veldig gjerne høre mer - både positiv og negativ. Noen som vil fortelle om dressene de har, hvor de er kjøpt? Kan både være fra Nameit og andre steder, er spent på å høre Anonymous poster hash: 1e8b4...90e
Snuppelupp.. Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 En helt lik tråd rett under her.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=928462#entry16241900 Vi er fornøyd med softshelldressene fra Name It, men de er smale/små i str. Er mer fornøyd med dressene fra Lindex faktisk. Dexer tynnere og lettere i stoffet. Mye bedre bevegelighet for barnet :-)
ViljaH Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Jeg har softshellbukse selv fra Norrøna. Den er vannavvisende men ikke vanntett. Stor forskjell. Derfor har jeg ikke kjøpt noe softshell til barna. Er barns softshell helt vanntett altså?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Vi hadde nameit softshelldress i fjor, veldig fornøyd bortsett fra at den er litt smal i fasongen. Så kjøpte heller fra reima da hun måtte ha ny i år da den er romsligere. Mener nameit sin var helt vanntett og vannsøyle på 10 000. Barnehagen var veldig fornøyd med den i hvert fall og brukte stort sett den fremfor regntøy.Anonymous poster hash: ec9c1...f72
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Vi hadde nameit softshelldress i fjor, veldig fornøyd bortsett fra at den er litt smal i fasongen. Så kjøpte heller fra reima da hun måtte ha ny i år da den er romsligere. Mener nameit sin var helt vanntett og vannsøyle på 10 000. Barnehagen var veldig fornøyd med den i hvert fall og brukte stort sett den fremfor regntøy.Anonymous poster hash: ec9c1...f72 De er ikke vanntette, de er vannavvisende opp til en viss grad. Skal du ha ting vantett må du ha oljebasert regntøy..... Anonymous poster hash: 61526...97c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 De er ikke vanntette, de er vannavvisende opp til en viss grad. Skal du ha ting vantett må du ha oljebasert regntøy.....Anonymous poster hash: 61526...97c Vanntett nok for våre barns bruk da 😉 som innebærer å gå rundt i regnet og plaske i søledammer, sjeldent våt gjennom. Anonymous poster hash: ec9c1...f72
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Super fornøyd med reima! Ikke sjans at jeg kjøper noe annet den nye parkdressen jeg kjøpte der nå, skal være vanntett og vindtett, og også ha pustende materiale så verdt å prøve om du ikke allerede har gjort det.Anonymous poster hash: e048a...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå