Gå til innhold

Softshelldress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leter etter en god parkdress til trulta mi på 3 år. Har hørt mye godt om softshelldressene som tydeligvis er det ''alle'' skal ha nå :fnise: Det er vanntette, vindtette og puster godt i forhold til vanlig regntøy så er villig til å teste det ut da. Er flere som har anbefalt dressene fra NameIt, men vil veldig gjerne høre mer - både positiv og negativ. Noen som vil fortelle om dressene de har, hvor de er kjøpt? Kan både være fra Nameit og andre steder, er spent på å høre :)

Anonymous poster hash: 1e8b4...90e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har softshellbukse selv fra Norrøna. Den er vannavvisende men ikke vanntett. Stor forskjell. Derfor har jeg ikke kjøpt noe softshell til barna. Er barns softshell helt vanntett altså?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde nameit softshelldress i fjor, veldig fornøyd bortsett fra at den er litt smal i fasongen. Så kjøpte heller fra reima da hun måtte ha ny i år da den er romsligere.

Mener nameit sin var helt vanntett og vannsøyle på 10 000. Barnehagen var veldig fornøyd med den i hvert fall og brukte stort sett den fremfor regntøy.

Anonymous poster hash: ec9c1...f72

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde nameit softshelldress i fjor, veldig fornøyd bortsett fra at den er litt smal i fasongen. Så kjøpte heller fra reima da hun måtte ha ny i år da den er romsligere.

Mener nameit sin var helt vanntett og vannsøyle på 10 000. Barnehagen var veldig fornøyd med den i hvert fall og brukte stort sett den fremfor regntøy.

De er ikke vanntette, de er vannavvisende opp til en viss grad. Skal du ha ting vantett må du ha oljebasert regntøy.....

Anonymous poster hash: 61526...97c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke vanntette, de er vannavvisende opp til en viss grad. Skal du ha ting vantett må du ha oljebasert regntøy.....

Anonymous poster hash: 61526...97c

Vanntett nok for våre barns bruk da 😉 som innebærer å gå rundt i regnet og plaske i søledammer, sjeldent våt gjennom.

AnonymBruker
Skrevet

Super fornøyd med reima! Ikke sjans at jeg kjøper noe annet :) den nye parkdressen jeg kjøpte der nå, skal være vanntett og vindtett, og også ha pustende materiale :) så verdt å prøve om du ikke allerede har gjort det.

Anonymous poster hash: e048a...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...