AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg hadde nettopp en kontrollør fra NRK på døren. Han spurte om jeg har tv og betaler lisens, og jeg sa nei. Han prøvde å se inn, og sa at "sånn som jeg har forstått det, så har du tv". Så sa jeg nok en gang at jeg ikke har det, og da ville han inn og se. Noe jeg ikke lot han gjøre. Virket som han ble snurt, men sa bare okei. Sa bare hadet og lukket døren. Måtte ta meg en kikk ut om han gikk, og han står der og skriver på noe. Hva er greia med det? Får jeg regning i posten nå likevel? Og hvorfor i alle dager tror han at jeg har tv? Sukk. Anonymous poster hash: b3497...3ee
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Kontrollørene må sikkert skrive ned og rapportere tilbake om hva du svarte uansett. Menne...har du du TV? Anonymous poster hash: 20522...bc8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Kontrollørene må sikkert skrive ned og rapportere tilbake om hva du svarte uansett. Menne...har du du TV? Anonymous poster hash: 20522...bc8 Har ikke det nei Anonymous poster hash: b3497...3ee
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Har ikke det nei Anonymous poster hash: b3497...3ee særlig.. Anonymous poster hash: 93f92...6e1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 særlig..Anonymous poster hash: 93f92...6e1 Er faktisk mange som ikke har tv i dag og kun benytter PCen til å se på det de ønsker. Anonymous poster hash: 3e281...abf 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Han skrev nok bare ned noen notater om hva du hadde sagt for å dokumentere at han har vært der. Anonymous poster hash: 179a5...95e
Steele Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 (endret) Har ikke det nei Anonymous poster hash: b3497...3ee Men da har du jo ingenting å bekymre deg for. Men for å ha fått saken ut av verden burde du latt han få sett selv at du ikke har tv, ikke nekte han. Endret 14. april 2015 av Steele
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Jeg hadde nettopp en kontrollør fra NRK på døren. Han spurte om jeg har tv og betaler lisens, og jeg sa nei. Han prøvde å se inn, og sa at "sånn som jeg har forstått det, så har du tv". Så sa jeg nok en gang at jeg ikke har det, og da ville han inn og se. Noe jeg ikke lot han gjøre. Virket som han ble snurt, men sa bare okei. Sa bare hadet og lukket døren. Måtte ta meg en kikk ut om han gikk, og han står der og skriver på noe. Hva er greia med det? Får jeg regning i posten nå likevel? Og hvorfor i alle dager tror han at jeg har tv? Sukk. Anonymous poster hash: b3497...3ee De har vel registret signaler fra mottakeren din, det er ikke vanskelig i disse dager å finne ut av om noen har TV Anonymous poster hash: d31d0...b52
Lutetium 71 Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 De har vel registret signaler fra mottakeren din, det er ikke vanskelig i disse dager å finne ut av om noen har TV Anonymous poster hash: d31d0...b52 Ok? Hvordan gjør de det? Detta blir interessant. 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Ok? Hvordan gjør de det? Detta blir interessant. De har peileutstyr av noe slag og biler som kjører rundt. I tillegg har NRK tilgang til alle kundene som har medlemskap hos kabeltv selskapene. Anonymous poster hash: 49018...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #11 Skrevet 14. april 2015 De har peileutstyr av noe slag og biler som kjører rundt. I tillegg har NRK tilgang til alle kundene som har medlemskap hos kabeltv selskapene.Anonymous poster hash: 49018...248 Er ikke denne myten død enda? Det er riktig at NRK får beskjed om kjøp av nytt TV-utstyr. Anonymous poster hash: bddbb...6a1 4
Lutetium 71 Skrevet 14. april 2015 #12 Skrevet 14. april 2015 (endret) De har peileutstyr av noe slag og biler som kjører rundt.Ok. Men spesifikt hva er det de peiler etter (hvilke frekvenser)? I tillegg har NRK tilgang til alle kundene som har medlemskap hos kabeltv selskapene.Anonymous poster hash: 49018...248 Heller det. De oppsøker alle de husstandene som ikke er registrert i noen lister, og drar en spansk en om at de har "peilet tven din". Endret 14. april 2015 av Lutetium 71 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #13 Skrevet 14. april 2015 særlig.. Anonymous poster hash: 93f92...6e1 Det har ikke jeg heller. Det er mange som ikke har det nå til dags. De har vel registret signaler fra mottakeren din, det er ikke vanskelig i disse dager å finne ut av om noen har TV Anonymous poster hash: d31d0...b52 Dette er en mye. NRK har ingen form for magisk tv-signal-finner. Anonymous poster hash: acde4...413 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #14 Skrevet 14. april 2015 Har heller ikke TV, og hadde gledelig sluppet han inn om han mistenkte at jeg hadde det likevel. Anonymous poster hash: 51557...f2b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #15 Skrevet 14. april 2015 Vi har TV, men betaler ikke lisens. Skrev til NRK når vi flyttet inn her at det er ikke opplegg for TV og vi har ikke tegnet noe abonnement noe sted. De strøk oss fra lisenslistene. Vi har da altså en fullt fungerende mottaker, og det sa vi ifra om også, men ikke noen måte å motta signaler på. Anonymous poster hash: bc9dd...f49
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #16 Skrevet 14. april 2015 Var dette sent på kvelden? Hvor i landet var det? Ble redd jeg nå... Trodde det var tull at de gikk rundt og sjekket : S Anonymous poster hash: a5031...722
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #17 Skrevet 15. april 2015 Var dette sent på kvelden? Hvor i landet var det? Ble redd jeg nå... Trodde det var tull at de gikk rundt og sjekket : SAnonymous poster hash: a5031...722 Det var i ni-tida på kvelden, noe som også var grunnen til at jeg ikke ville slippe han inn. Flott for dere som bare ville latt han gjøre det, men jeg føler ikke for å ha fremmede i huset. Tviler på at de kan bruke peilere..hadde ikke vært noe vits i det siden jeg bor i blokk Anonymous poster hash: b3497...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #18 Skrevet 15. april 2015 Men da har du jo ingenting å bekymre deg for. Men for å ha fått saken ut av verden burde du latt han få sett selv at du ikke har tv, ikke nekte han. Usj, nei takk. Var ganske sent, og følte ikke for å ja fremmede her.. Sykt irriterende at han prøvde å kikke inn, og strakte hals for å se. Lukka døren enda, så han ikke så noe. Hvorfor i pokkern skal man la frekke nrk-ansatte komme inn i ens private lune hule? :@Anonymous poster hash: b3497...3ee 1
Gjest imperio Skrevet 15. april 2015 #19 Skrevet 15. april 2015 Er faktisk mange som ikke har tv i dag og kun benytter PCen til å se på det de ønsker.Anonymous poster hash: 3e281...abf Jeg har TV, men bruker den aldri. Fikk den i innflytningsgave av foreldrene mine. Kunne ikke akkurat takke nei og be de om å levere den tilbake. Dessuten så blir stuen min ganske tom uten TV. Men brukes som sagt aldri, og kunne fint ha fjernet uttaket og kun ha TV'n som pynt Men jeg leier, og får ikke lov til å røre uttakene. Spurte da jeg var på visning. Betaler ikke lisens, men så har jeg kun bodd her i 6 måneder, så de kan jo komme på døren en dag. Tv er med gratis i leien.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #20 Skrevet 16. april 2015 Han måtte nok bare skrive rapport uansett. Men for et sært opplegg, det har jeg aldri opplevd. Ikke faen om jeg hadde sluppet inn en fremmed mann som kom uanmeldt. Vi har ikke tv, vi heller, og de får bare ta oss på ordet med mindre de avtaler et møte som passer for meg. Rimelig shady business å surre rundt uanmeldt på kveldstid og kreve å få komme inn. Anonymous poster hash: 839e2...6ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå