AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 I dag blir jeg bare ikke mett!! Har spist en stoor porsjon havregrøt, to store tacolefser fyllt helt opp med kjøtt og grønnsaker, to bananer, to epler, to egg, tre knekkebrød, en gulrot, en tomat, to pizzastykker (vanlig størrelse), 1/2 boks cottage cheese (den store), en neve mandler, bær og masse appelsinjuice! Føler meg fortsatt ikke helt mett… Hva kan grunnen være til at jeg propper i meg til de grader i dag?? Anonymous poster hash: 21317...675
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Gravid, kanskje. Eller kroppen din trengte litt ekstra påfyll av energi. Anonymous poster hash: 3ba4b...11e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Gravid, kanskje. Eller kroppen din trengte litt ekstra påfyll av energi. Anonymous poster hash: 3ba4b...11e Gravid er jeg ikke:) Hmm, påfyll av energi? Vet du hva grunnen til et slikt behov for energi kan komme av? TS Anonymous poster hash: deec0...45c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Gravid er jeg ikke:) Hmm, påfyll av energi? Vet du hva grunnen til et slikt behov for energi kan komme av? TS Anonymous poster hash: deec0...45c Noen ganger vil kroppen ha litt mer mat. Det trenger ikke ha noen spesiell grunn. Anonymous poster hash: 3ba4b...11e
Gjest MissMa Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Har også dager hvor jeg aldri blir mett. Er nok ganske vanlig med slike dager Trenger ikke bety noe, gjerne det trengs- kroppen er (ofte) veldig flink med å gi beskjed hvis der er noe den trenger
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Jeg blir bunnløs noen dager før menstruasjonen og spiser da sikkert 3 ganger så mye som jeg vanligvis gjør ( og jeg spiser MYE generelt ). Kan det være det? Anonymous poster hash: a97ff...b96
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Tror alle har slike ulvehungerdager. Det er fryktelig ubehagelig. Jeg har ikke funnet noe mønster i når det kommer, annet enn før mensen. Det har jo en grei biologisk forklaring, siden kroppen krever mer glukose i det tidsrommet, og derfor får man gjerne syke cravings. Anonymous poster hash: a2653...0b3 1
Gjest Runforit Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Sjeldent jeg opplever det, spesielt på lavkarbo, men det kan skje. Klart: sist det skjedde så var jeg akkurat blitt gravid Før det husker jeg faktisk ikke...Husker iallefall at det skjedde oftere før jeg la om til lavkarbo.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Gravid, menstruasjon, noe hormonrelatert, eller at du bare har spist for lite i en lenger periode. Anonymous poster hash: 3a9c8...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå