Gå til innhold

Registrere seg på nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Hva tenker dere om de som er medlem på diverse nett dating sider eller tinder? tenker på de typiske, sukker - match - møteplassen etc..

Jeg er ganske nylig singel og er sånn sett ute etter flørting og spenning, men ikke noe fast forhold.. men så er det jo slik at hvis man tilfeldigvis kommer over ''drømme'' partneren, hva vil han/hun syns om at en har vert medlem på slike nettsider? Selv så har jeg ingen fordommer mot slike dating sider.. Men jeg er skeptisk til å legge ut bilde og bruker av megselv, tenker videre fremover eller hvis noen jeg jobber med skulle sett det :o ?

Grunnen til at jeg spør er jo selvsagt fordi jeg ønsker å finne en ''flørt'' å chatte med og kanskje møte for å dekke fysiske behov.. kjenner det kribler litt etter en stund når man er blitt singel og ensom :P

Kvinne, 23

Anonymous poster hash: 8f68d...3b6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske nylig singel og er sånn sett ute etter flørting og spenning, men ikke noe fast forhold..

For tilfeldig sex er jo Tinder aldeles ypperlig.

Nesten alle møtes på nett nå, så det er ikke noe turn-off akkurat. Det er 2015, ikke 1995.

Anonymous poster hash: 4bea2...0a1

• Liker 2
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Nettdating er så vanlig nå at jeg tviler på at din fremtidlige partner vil bry seg noe særlig om det. Han har sikkert prøvd det han også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...