AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Har lest mange tråder her på KG der menn beskriver dårlige seksuelle erfaringer. Som regel innebærer disse (etter deres beskrivelse) ons med en skikkelig ekke og feit dame. Men har noen her hatt ordentlig dårlig sex med en skikkelig sexy og vakker kvinne? Anonymous poster hash: fdd84...a9c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 det er ofte at pene damer bare ligger der Anonymous poster hash: ed3d6...37f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Jeg har lest det motsatte, nemlig at den beste sexen ofte er med det du beskriver som "feite, ekle damer!" Anonymous poster hash: a6f0c...bc5 5
Gjest Fotballen Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Har ikke hatt dårlig sex med noen jeg. Gjelder å kunne det gått selv så blir det ikke dårlig uansett. Gjør hun det dårlig, så gjør jeg det bra så det blir godt for begge Så hvordan klarer folk å få seg et dårlig ligg?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 det er ofte at pene damer bare ligger der Anonymous poster hash: ed3d6...37f Noe galt i det da? Noen ganger er det ok å bare ha en vakker tømmestasjon å tømme seg i. Anonymous poster hash: ddece...b84
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Har lest mange tråder her på KG der menn beskriver dårlige seksuelle erfaringer. Som regel innebærer disse (etter deres beskrivelse) ons med en skikkelig ekke og feit dame. Men har noen her hatt ordentlig dårlig sex med en skikkelig sexy og vakker kvinne? Anonymous poster hash: fdd84...a9c Jeg er ei skikkelig HOT dame : ) Har aldri hatt noe som kan kalles dårlig sex...med mindre fyren viste seg å være impotent da,og det ikke ble noe... Har hatt så mye god sex...mens andre damer klager....why ??? Jeg er veldig kresen.Så ligger bare med de hotteste mennene,rent sexuelt da.(gjør ingenting om de tjener dårlig-så lenge de er GRISEDEILIGE I SENGEN : ) Så driter jeg i hva de tjener. Jeg har nok vært bittelitt nymfoman i mange år...vi som elsker sex-har aldri dårlig sex. Jeg tror man nyter sex best-med et menneske man er heltent på...så utseendet har nok veldig mye å si.. Anonymous poster hash: bad0b...70f
Charmander Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 (endret) det er ofte at pene damer bare ligger der Anonymous poster hash: ed3d6...37f Det kan jeg bekrefte, så vil de bli tatt med storm og forventer at mannen skal slenge de opp etter veggen og dominere de uten at de selv gjør en dritt. Heldigvis ikke for mange av de, men har notert meg at de finnes. De beste er de jentene som ikke vet at de er deilige, som er kanskje hakket under som føler de må kompensere litt for det. De er nesten alltid stjerner. Endret 14. april 2015 av Charmander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå