Gå til innhold

Hvordan spørre ut min X, sin bestevenn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så greia er som følger:

For et par år siden var jeg i et forhold med min nåværende X. Vi var i en stor venne gruppe og det er der jeg har møtt denne nye jenta. Jenta er min X sin beste venn, men hun er også en veldig nær venn til meg.

Hun blir alltid glad for å se meg og når vi var på fylla sammen så sa hun at hun likte meg men at bestevenninen hennes var i veien. Besteveninnen er altså min X.

Vi er med hverandre mye på skolen og har det ganske bra sammen. Jeg føler at hun liker meg men vi er også veldig gode venner. Tenkte å spørre henne ut bare for å se men er redd for og vise at jeg vil ha mer og at det da ødlegger vennskapet vårt.

Ville teste om dere kunne komme med noen gode tips.

Anonymous poster hash: 31291...44a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venninners exer er jo off limits, det vet jo alle. Så i utgangspunktet så blir jo noen sure her hvis du spør henne.

Dersom hun er villig til å miste sin beste venninne, så kan det jo gå. Men hadde heller funnet noen som ikke var venninna til exen. Blir fort klein stemning da!

Anonymous poster hash: 23af5...221

AnonymBruker
Skrevet

Eh det gjør du bare IKKE uansett hvor digg eller smilende hun er, om du eier noe som helst respekt for exen din. For meg er det obligatorisk å behandle de man har vært glad i med respekt og holde seg LANGT unna vennene dems. Du ødelegger for deg selv, for exen din, for venninda og exen sitt venninde forhold, for venninda som mister sin bestevenn, nei helt uomtenksomt!

Anonymous poster hash: e392f...4da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...