LadyL Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Skjønner ikke hvorfor jeg blir så redd når menn viser interesse! Jeg får helt panikk og trekker meg unna, overbeviser meg selv om at jeg ikke er interessert i han, og prøver å finne feil ved han. Jeg har vært på én date med fyren, og han fortalte både at han var ute etter noe fast, og at han ville se meg igjen. Egentlig ganske fantastisk fordi man slipper å "ta samtalen" om hva vi er ute etter etterhvert, og pine meg selv med tanker om han fortsatt er interessert i å bli mer kjent etter første daten. Jeg har datet en annen i 3 mnd før jeg traff han her, og jeg ser så store forskjeller at jeg egentlig burde vært hoppende glad av å treffe en som er såpass direkte og ærlig. Men jeg merker at jeg ble mer interessert og ikke redd i det hele tatt av ham som jeg datet i 3 mnd, sikkert fordi han var så laidback.. Utrolig irriterende....
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Hva med å bare møte han igjen, og la det som skjer mellom dere være det avgjørende i stedet for å la hodet tulle bort noe som mest sannsynlig er veldig bra for deg?Anonymous poster hash: e34b1...3e3
LadyL Skrevet 14. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2015 Hva med å bare møte han igjen, og la det som skjer mellom dere være det avgjørende i stedet for å la hodet tulle bort noe som mest sannsynlig er veldig bra for deg?Anonymous poster hash: e34b1...3e3 Jeg skal møte han igjen. Men jeg blir sånn som dette hver gang jeg treffer en mann som faktisk viser at han er interessert; redd... 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Jeg skal møte han igjen. Men jeg blir sånn som dette hver gang jeg treffer en mann som faktisk viser at han er interessert; redd... Jeg er en av de typene som oftest blir oppfattet som seriøs. Er egentlig ikke mer seriøs enn andre, men er åpen, lett komfortabel og kan lett dedikere tid til en annen uten at det går utover det daglige. Bruk tiden på å bli kjent med han og tenk på at han også har mye annet som går for han selv om du får mer oppmerksomhet enn du er komfortabel med.Anonymous poster hash: e34b1...3e3
Nettinettet Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Men er du interessert i han? Jeg blir aldri stressa når det er noen jeg liker, bare når det er noen jeg ikke vet om jeg liker, eller vet at jeg ikke liker.
LadyL Skrevet 14. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2015 Men er du interessert i han? Jeg blir aldri stressa når det er noen jeg liker, bare når det er noen jeg ikke vet om jeg liker, eller vet at jeg ikke liker. Ja, jeg er interessert i å bli kjent med ham og se. Men bare det at han sa at han var ute etter noe fast OG ønsket å se meg igjen, var nok til at jeg begynte å stresse. Jeg ser jo den at jeg stresser fordi jeg ikke helt vet hva jeg selv vil, og jeg er redd for å såre han hvis han er kjempe interessert. Sånn har det vært opp gjennom årene egentlig. Jeg holder på med en gutt og trekker meg når de får følelser og det begynner å bli seriøst.
Nettinettet Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Ja, jeg er interessert i å bli kjent med ham og se. Men bare det at han sa at han var ute etter noe fast OG ønsket å se meg igjen, var nok til at jeg begynte å stresse. Jeg ser jo den at jeg stresser fordi jeg ikke helt vet hva jeg selv vil, og jeg er redd for å såre han hvis han er kjempe interessert. Sånn har det vært opp gjennom årene egentlig. Jeg holder på med en gutt og trekker meg når de får følelser og det begynner å bli seriøst. Jeg tenker at hvis dette hadde vært liv laga så hadde du ikke bare vært interessert i å bli kjent med han, men du hadde blitt glad og ikke stressa når han også ville se deg. At du er redd for å såre noen og trekker deg unna nå gutter får følelser for deg er jo egentlig bare bra Bare fortsett å treff gutter og plutselig så kjenner du at du ikke blir stressa men glad 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Skjønner ikke hvorfor jeg blir så redd når menn viser interesse! Jeg får helt panikk og trekker meg unna, overbeviser meg selv om at jeg ikke er interessert i han, og prøver å finne feil ved han. Jeg har vært på én date med fyren, og han fortalte både at han var ute etter noe fast, og at han ville se meg igjen. Egentlig ganske fantastisk fordi man slipper å "ta samtalen" om hva vi er ute etter etterhvert, og pine meg selv med tanker om han fortsatt er interessert i å bli mer kjent etter første daten. Jeg har datet en annen i 3 mnd før jeg traff han her, og jeg ser så store forskjeller at jeg egentlig burde vært hoppende glad av å treffe en som er såpass direkte og ærlig. Men jeg merker at jeg ble mer interessert og ikke redd i det hele tatt av ham som jeg datet i 3 mnd, sikkert fordi han var så laidback.. Utrolig irriterende.... Jeg vil si at du er jammen heldig som har truffet en fyr som vil både se deg videre og vil ha et seriøst forhold. Jeg kan bare drømme om å ha det samme. Likevel er du usikker og vet ikke hva du vil. Nei, jeg gir opp! Synes han fortjener bedre.
LadyL Skrevet 14. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2015 Jeg vil si at du er jammen heldig som har truffet en fyr som vil både se deg videre og vil ha et seriøst forhold. Jeg kan bare drømme om å ha det samme. Likevel er du usikker og vet ikke hva du vil. Nei, jeg gir opp! Synes han fortjener bedre. Jeg har jo bare truffet han én gang, selvfølgelig er jeg usikker da! Jeg blir usikker fordi han virker veldig interessert, og pga dét er jeg redd for å såre ham. Nå har vi allerede laget en avtale om å møte hverandre igjen, men jeg kan ikke hoppe inn i et seriøst forhold bare fordi han er ærlig og direkte om hva han ønsker. Det skal nok litt mer til enn det Men jeg skal prøve, også håper jeg usikkerheten gir seg når jeg blir skikkelig kjent med han. 1
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #10 Skrevet 15. april 2015 Jeg vil si at du er jammen heldig som har truffet en fyr som vil både se deg videre og vil ha et seriøst forhold. Jeg kan bare drømme om å ha det samme. Likevel er du usikker og vet ikke hva du vil. Nei, jeg gir opp! Synes han fortjener bedre. Kanskje problemet ditt er at du er så desperat du ville tatt til takke med hvem som helst bare de likte deg og ville ha et seriøst forhold med deg? Han fortjener noen som liker han og ikke utnytter følelsene hans, men at han fortjener bedre enn TS det er ikke sikkert. Kanskje TS er helt fantastisk og kan velge og vrake, fint for henne tenker jeg da. Gå å fiks deg selv istedenfor å være desperat og bitter.
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Jeg har jo bare truffet han én gang, selvfølgelig er jeg usikker da! Jeg blir usikker fordi han virker veldig interessert, og pga dét er jeg redd for å såre ham. Nå har vi allerede laget en avtale om å møte hverandre igjen, men jeg kan ikke hoppe inn i et seriøst forhold bare fordi han er ærlig og direkte om hva han ønsker. Det skal nok litt mer til enn det Men jeg skal prøve, også håper jeg usikkerheten gir seg når jeg blir skikkelig kjent med han. Jeg ville ikke møtt han igjen. Jeg ville sendt han en melding og vært ærlig og sagt at "- Jeg skulle virkelig ønske jeg følte noe mer her, for du virker som en fantastisk gutt, men det gjør jeg desverre ikke og vil ikke gi deg falske forhåpninger. Ønsker deg masse lykke til og håper du finner jenta for deg snart :)"
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #12 Skrevet 15. april 2015 Jeg ville ikke møtt han igjen. Jeg ville sendt han en melding og vært ærlig og sagt at "- Jeg skulle virkelig ønske jeg følte noe mer her, for du virker som en fantastisk gutt, men det gjør jeg desverre ikke og vil ikke gi deg falske forhåpninger. Ønsker deg masse lykke til og håper du finner jenta for deg snart :)" Men hun har truffet han én gang, burde hun ikke i alle fall se han et par ganger til før hun bestemmer seg? Anonymous poster hash: fc1c7...412 1
Nettinettet Skrevet 15. april 2015 #13 Skrevet 15. april 2015 Men hun har truffet han én gang, burde hun ikke i alle fall se han et par ganger til før hun bestemmer seg? Anonymous poster hash: fc1c7...412 Nei ikke når magefølelsen er så dårlig at hun blir stressa pga tanken om at han liker henne. Det er uansett best at hun er ærlig med han, så kan han heller ta avgjørelsen om han vil treffe henne på tross av dette eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Nei ikke når magefølelsen er så dårlig at hun blir stressa pga tanken om at han liker henne. Det er uansett best at hun er ærlig med han, så kan han heller ta avgjørelsen om han vil treffe henne på tross av dette eller ikke. Herregud, skal liksom du her fortelle henne hva hun skal gjøre? Synes hun virker litt interessert, men at hun allikevel blir litt redd...Kjenner meg igjen når jeg liker noen. Selv om DU ikke reagerer sånn, må du lese hva ts har skrevet før du kommer med drastiske råd som å ønske han lykke til videre med å finne ei ny jente... Anonymous poster hash: 9de58...d30 4
Nettinettet Skrevet 16. april 2015 #15 Skrevet 16. april 2015 Herregud, skal liksom du her fortelle henne hva hun skal gjøre? Synes hun virker litt interessert, men at hun allikevel blir litt redd...Kjenner meg igjen når jeg liker noen. Selv om DU ikke reagerer sånn, må du lese hva ts har skrevet før du kommer med drastiske råd som å ønske han lykke til videre med å finne ei ny jente... Anonymous poster hash: 9de58...d30 Jeg forteller henne ikke hva hun skal gjøre, jeg gir henne et råd, om hun velger å følge det eller ikke er opp til henne. Når hun får angst av at han liker henne, liker hun han ikke godt nok. Vi kjefter på mannfolk som holder oss på gress, men det er ok at damer holder på å treffer menn de er usikre på? I mine øyne nei! Enkelte ting vet man fra første date og vi må slutte å lytte så jævlig til frykten eller fornuften og følge hjertet.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #16 Skrevet 17. april 2015 Jeg forteller henne ikke hva hun skal gjøre, jeg gir henne et råd, om hun velger å følge det eller ikke er opp til henne. Når hun får angst av at han liker henne, liker hun han ikke godt nok. Vi kjefter på mannfolk som holder oss på gress, men det er ok at damer holder på å treffer menn de er usikre på? I mine øyne nei! Enkelte ting vet man fra første date og vi må slutte å lytte så jævlig til frykten eller fornuften og følge hjertet. Jeg synes ikke ts har sagt klart hva som er tilfellet her. Selv om hun blir stresset, trenger det ikke være din konklusjon som er rett. Hun sier hun har ofte hatt en tendens til dette, at hun da trekker seg, og det kan jeg kjenne meg igjen i. Kanskje det ligger en forpliktelsesangts der? Den har jeg litt selv. Jeg er og blyg i forhold til menn selv om jeg er voksen, og har liten erfaring med menn pga dette. Kanskje det er noe lignende for ts? Anonymous poster hash: 9de58...d30
Nettinettet Skrevet 17. april 2015 #17 Skrevet 17. april 2015 Jeg synes ikke ts har sagt klart hva som er tilfellet her. Selv om hun blir stresset, trenger det ikke være din konklusjon som er rett. Hun sier hun har ofte hatt en tendens til dette, at hun da trekker seg, og det kan jeg kjenne meg igjen i. Kanskje det ligger en forpliktelsesangts der? Den har jeg litt selv. Jeg er og blyg i forhold til menn selv om jeg er voksen, og har liten erfaring med menn pga dette. Kanskje det er noe lignende for ts? Anonymous poster hash: 9de58...d30 Ut i fra det TS sier så tenker jeg som jeg gjør, du tenker som du gjør, bare TS vet hva som egentlig stemmer, og kanskje vet ikke TS det selv en gang, hun bare tror fordi det det hun tror passer henne beste. Sånn som du tenker om forpliktelsesangsten din. I mine øyne er forpliktelsesangst bare en unnskyldning vi har skapt for å slippe å si at vi ikke passer med noen, eller føler det rett. Jeg f.eks har forpliktelsesangst ganske ofte, men innimellom så er den plutselig helt borte bare fordi mannen gir meg en helt annen følelse..
Cuntzilla Skrevet 17. april 2015 #18 Skrevet 17. april 2015 (endret) Kjenner meg igjen i det du skriver TS. Når den ene virker for interessert eller som han tar det for seriøst lenge før dere har rukket å bli ordentlig kjent engang så kan det være skremmende. Jeg tror det er veldig vanlig å føle det sånn, kjenner mange som får "panikk" av bare en SMS for mye i den spede startfasen (jeg er vel en av dem selv). Ikke enig med Nettinettet om at man nødvendigvis vet etter første date og skal følge magefølelsen her da. Jeg har nesten aldri blitt forelsket ved første blikk eller visst på første date om det kunne bli noe, jeg bruker mye lengre tid og har falt pladask for menn som var helt uinteressante ved første møte. Skulle ønske dating kun handlet om å bli bedre kjent, men med en gang den ene begynner å bli i overkant romantisk e.l. så er det plutselig noe mer enn "bare en kaffe". Og da blir jeg usikker, man skal jo ikke utnytte folk, men det kan føles litt sånn dersom han er forelsket allerede og i gang med å bygge forhold, og jeg bare er i fasen hvor jeg trives i hans selskap og hver date kan bli den siste. Det som er dumt er jo at alt dette fører til at jeg ikke gidder å date i det hele tatt. Isåfall må det være med en ufattelig laidback type. Men det er vel ikke så ekstremt å si at man er ute etter noe fast, eller at han har lyst til å treffe deg igjen? Men spørs vel på måten det blir sagt på. Endret 17. april 2015 av Cuntzilla
LadyL Skrevet 17. april 2015 Forfatter #19 Skrevet 17. april 2015 Kjenner meg igjen i det du skriver TS. Når den ene virker for interessert eller som han tar det for seriøst lenge før dere har rukket å bli ordentlig kjent engang så kan det være skremmende. Jeg tror det er veldig vanlig å føle det sånn, kjenner mange som får "panikk" av bare en SMS for mye i den spede startfasen (jeg er vel en av dem selv). Ikke enig med Nettinettet om at man nødvendigvis vet etter første date og skal følge magefølelsen her da. Jeg har nesten aldri blitt forelsket ved første blikk eller visst på første date om det kunne bli noe, jeg bruker mye lengre tid og har falt pladask for menn som var helt uinteressante ved første møte. Skulle ønske dating kun handlet om å bli bedre kjent, men med en gang den ene begynner å bli i overkant romantisk e.l. så er det plutselig noe mer enn "bare en kaffe". Og da blir jeg usikker, man skal jo ikke utnytte folk, men det kan føles litt sånn dersom han er forelsket allerede og i gang med å bygge forhold, og jeg bare er i fasen hvor jeg trives i hans selskap og hver date kan bli den siste. Det som er dumt er jo at alt dette fører til at jeg ikke gidder å date i det hele tatt. Isåfall må det være med en ufattelig laidback type. Men det er vel ikke så ekstremt å si at man er ute etter noe fast, eller at han har lyst til å treffe deg igjen? Men spørs vel på måten det blir sagt på. Nei, det er ikke ekstremt i det hele tatt Det er jo egentlig veldig deilig å få høre fra starten hva han er ute etter, og det er jo hyggelig at førsteinntrykket var såpass at han ønsker et nytt møte. Men jeg har opplevd før at menn som er veldig interessert gjerne fortsetter å mase, og at det rett og slett blir for mye. Men nå har vi ikke snakket sammen på et par dager fordi han er på jobb på andre siden av verden, og det går helt fint. Da får jeg pustet litt, og kjenne etter på hvilke følelser jeg egentlig har. Jeg vil gjerne møte han igjen fordi jeg selv vet hvordan jeg kan være på 1, 2 og 3 daten, og med det mener jeg at jeg ikke får vist meg 100% fordi jeg er nervøs. Så får jeg egentlig bare se det an etter den daten. Men jeg håper at jeg ikke blir redd eller stresset.
LadyL Skrevet 17. april 2015 Forfatter #20 Skrevet 17. april 2015 Jeg synes ikke ts har sagt klart hva som er tilfellet her. Selv om hun blir stresset, trenger det ikke være din konklusjon som er rett. Hun sier hun har ofte hatt en tendens til dette, at hun da trekker seg, og det kan jeg kjenne meg igjen i. Kanskje det ligger en forpliktelsesangts der? Den har jeg litt selv. Jeg er og blyg i forhold til menn selv om jeg er voksen, og har liten erfaring med menn pga dette. Kanskje det er noe lignende for ts? Anonymous poster hash: 9de58...d30 Jeg har nok hatt en forpliktelsesangst..men nå har jeg egentlig bestemt meg for å hoppe i et forhold om følelsene og kjemien er der, bare for å bevise for meg selv at forpliktelse ikke er noe å være redd for. Jeg har i tillegg opplevd flere ganger at jeg desverre mister interessen og blir stresset om menn viser for mye interesse i starten, og jeg ikke er akkurat dér.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå