Gå til innhold

Avvist en person på byen - h*n tar meg igjen og igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har høflig avvist en person h*n var tydeligvis ikke fornøyd med dette. H*n visste allerede navnet mitt da h*n kom bort til meg. Jeg fikk beskjed om at jeg kommer til å angre da jeg sa at jeg ikke var på utkikk etter noen.

Nå har denne personen opprettet flere datingprofiler av meg overalt med mitt fulle navn, tlfnr og adresse. Bilder som ligger på min pc, men ikke på nett har h*n lagt ut. Jeg har hemmelig nr og ytterst få vet dette så h*n har tydeligvis tilgang på dette. Hvordan går jeg frem? Hva kan jeg gjøre? Forblir alt dette synlig for alltid? Kan jeg politianmelde dette? Jeg føler meg ganske så hjelpesløs akkurat nå og vet ikke hvem jeg kan spørre om råd enn her. Profilene er rapportert og slettet, men det kommer nye opp. I tillegg kommer navnet mitt opp div nettaviser som egentlig ikke har noe med saken å gjøre.

Jeg går igjennom den kvelden jeg avviste h*n og ikke noe av det som jeg sa var støtende. (Jeg er alltid edru på byen)

Anonymous poster hash: 37416...a98

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld vedkommende!!!

Kontakt slettmeg og få deg nytt hemmelig nummer

Anonymous poster hash: 90318...4e6
  • Liker 6
Skrevet

Anmeld fort som søren.

• Liker 4
Skrevet

Anmeld tvert!

dette er identitetstyveri og hacking

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre. Spørsmålet er hva kan politiet gjøre?

All info om meg ligger ute og tilgjengelig på nett. Får jeg ett nytt nummer er jeg ganske sikker på at det ikke vil ta lang tid før det legges ut. For alt jeg vet sitter h*n og ler av innlegget mitt nå.

AnonymBruker
Skrevet

Teip over webkameraet ditt. Om du har et.

Anonymous poster hash: 7bdbb...784
  • Liker 4
Skrevet

Anmeld tvert!

dette er identitetstyveri og hacking

det er hverken identitetstyveri eller hacking...

Men til ts, anmeld den fyren fortest mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Teip over webkameraet ditt. Om du har et. Anonymous poster hash: 7bdbb...784

Done!

Hva med bildene som ligger ute på nett? Vil det for alltid ligge på nett? Hva med tilgangen på min pc? Må jeg skaffe meg ny? Vil det hjelpe? Beklager masse spørsmål men jeg er desperat. Må jeg flytte?

AnonymBruker
Skrevet

det er hverken identitetstyveri eller hacking...

Men til ts, anmeld den fyren fortest mulig.

Det er vel hacking om vedkomende har fått tak i bilder som ikke er lagt ut på nett...eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld! Legg alt du har av bilder og dokumenter på en ekstern harddisk fram til dette blir løst, slett altså alt fra pcen din.

Anonymous poster hash: e3c0b...cd5

• Liker 1
Skrevet

Det er vel hacking om vedkomende har fått tak i bilder som ikke er lagt ut på nett...eller?

det er helt sant,bare jeg som leste feil, ser det nå.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke identitetstyveri å opprette profiler i andres navn og bruke andres navn til å kommentere i nettaviser? Trenger ikke å stjele bankkortinformasjon for å være identitetstyv vel.

Anonymous poster hash: 87659...7d0
  • Liker 2
Skrevet

Jeg mistenker at vedkommende har klart å få deg til å installere en trojaner som åpner en backdør til pcen din slik at h*n kan se hva du har der. Sansynligvis via e-post eller facebook-link. Derfor bør du lagre alt du ønsker å ta med videre av bilder og dokumenter på en ekstern harddisk og reinstallere pcen.

Du bør også skifte passord på e-post, facebook og andre tjenester du benytter og sørg for at du ikke bruker e-postpassordet andre steder enn til e-post. Samme med facebook-passordet.

Det blir litt styr i starten, men det er verdt det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre. Spørsmålet er hva kan politiet gjøre?

All info om meg ligger ute og tilgjengelig på nett. Får jeg ett nytt nummer er jeg ganske sikker på at det ikke vil ta lang tid før det legges ut. For alt jeg vet sitter h*n og ler av innlegget mitt nå.Anonymous poster hash: 37416...a98

De kan forhåpentligvis hjelpe til med sletting og påtale og straffe denne personen. Du kan ha rett på erstatning fra vedkommende, siden han misbruker din identitet.

Anonymous poster hash: 42c13...327

AnonymBruker
Skrevet

Uff så grusomt : S men hvordan vet du at det er denne personen fra byen som gjorde det?

Anonymous poster hash: 1bef9...6e1
AnonymBruker
Skrevet

Uff så grusomt : S men hvordan vet du at det er denne personen fra byen som gjorde det? Anonymous poster hash: 1bef9...6e1

Han ringte meg samme kveld og visste allerede navnet mitt, adressen, jobb og interesser. Nr mitt er hemmelig.

På profilene om meg stod det at jeg er høy på pæra og isdronning, men at det bare var skalkeskjulet mitt. Det sa han til meg den kvelden. Har aldri hørt noen beskriver meg som isdronning eller høy på pæra. Veldig sjenert er mer passende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...