Catia Skrevet 22. august 2004 #1 Skrevet 22. august 2004 Jeg ble ganske glad når den kom. Da kutter jeg sikkert ned endel, på røyken Men... ender bare med at det blir lengre forspiel, slik at vi kan røyke.. og jeg drikker mer! For nå har jeg ikke lenger den "røykepausen".... Hva syns dere om røykeloven?
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 det beste som har skjedd på lenge - nå kan faktisk mannen min gå ut uten å få rennende øyne også!
Catia Skrevet 22. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2004 helt fantastisk synes jeg. Du røyker sikkert ikke?... Jeg håpte også at det skulle lukte godt og friskt ute på utesteder, men det stanker svette & fis! Mye bedre med røyklukta!
SimSim Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Synes egentlig at røykeloven er ok. Håper og tror at den får flere unge til å synes at det er harry å røyke slik at det blir færre som begynner. Røyker selv og det har foreløpig godt greit når jeg er på byen. Spørs når det blir kaldere i været...ikke så deilig å løpe ut for å ta en sigarett da Ps...trenger hjelp til å fikse signaturen min - BBCodene funket ikke helt :cry:
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 SimSim: du må bruke klammer, ikke parantes.
Gjest Étoile Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 Jeg synes også røykeloven er helt fantastisk. Bedre at det lukter litt svette og fis enn å komme hjem med røde rennende øyne, dundrende hodepine og klær og hår som stinker alldeles ufyselig. (men har merket noe rart etter at utestedene ble røykfrie - det er nesten som om jeg ikke blir like full som før når jeg er ute? Innbiller meg at det har noe med røyken å gjøre, men mulig jeg er helt på jordet.)
Mezzo Skrevet 22. august 2004 #9 Skrevet 22. august 2004 Jeg håpte også at det skulle lukte godt og friskt ute på utesteder, men det stanker svette & fis! Mye bedre med røyklukta! Svette og fis er tross alt bedre enn konstant svie i øya
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2004 #10 Skrevet 22. august 2004 Svette og fis er tross alt bedre enn konstant svie i øya Ja, og svette og fis er naturlig,... røyeloven
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Får iallefall ikke astmaanfall, rennende øyne og medisinering i dagesvis.
SimSim Skrevet 22. august 2004 #12 Skrevet 22. august 2004 SimSim: du må bruke klammer, ikke parantes. Men...jeg finner ikke klammer på tastaturet mitt!!? SimSim
SimSim Skrevet 22. august 2004 #13 Skrevet 22. august 2004 Men...jeg finner ikke klammer på tastaturet mitt!!? SimSim Nå fant jeg dem! Takk :-)
SimSim Skrevet 22. august 2004 #14 Skrevet 22. august 2004 Nå fant jeg dem! Takk :-) Vel...det skjedde ikke noe? :-(
Diva Skrevet 22. august 2004 #15 Skrevet 22. august 2004 SimSim : Du tar samme tastene som parentes, men holder samtidig inn "Alt Gr"-knappen som er på samme side. dvs. til høyre for space/mellomrom-tasten. Da får du klammene i stedet for
Diva Skrevet 22. august 2004 #16 Skrevet 22. august 2004 Du må sette / på andre siden av den siste b, og så sette / foran color (på slutten)
SimSim Skrevet 22. august 2004 #17 Skrevet 22. august 2004 SimSim : Du tar samme tastene som parentes, men holder samtidig inn "Alt Gr"-knappen som er på samme side. dvs. til høyre for space/mellomrom-tasten. Da får du klammene i stedet for Har jeg ikke gjort det rett nå da? Ser ikke sånn ut.. (sorry at alt maset mitt havnet under røykeinnlegget) :oops:
Thea Skrevet 22. august 2004 #18 Skrevet 22. august 2004 Jeg røyker ikke og synes den er kjempe flott.Endelig slipper jeg å komme hjem på natta i nye klær som stinker uteligger
SimSim Skrevet 22. august 2004 #19 Skrevet 22. august 2004 Du må sette / på andre siden av den siste b, og så sette / foran color (på slutten) Takk!!! Så rat, det var ikke slik det var beskrevet under BBCoder...men pytt-pytt :-)
Diva Skrevet 22. august 2004 #20 Skrevet 22. august 2004 Hehe, bare hyggelig Knoter litt med sånt jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå