Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er sunnest for håret/hodebunnen?

Jeg vasker håret hver dag. Takler ikke følelsen av fett hår.

Burde jeg heller bruke tørrsjampo, eller er det bedre å vaske det?

Jeg vet også at håret blir fortere fett da jeg vasker det ofte, men jeg har kommet inn i den "onde sirkelen" og klarer ikke å komme meg ut av den...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å komme ut av den onde sirkelen. Det går fort å "omvende" håret fra daglig vask. Et par uker og ting er stabilt. Så prøv og helle bare vask håret annen hver dag. Så får du heller sette opp håret den dagen du ikke vasker det.

Anonymous poster hash: f7f13...8c4
  • Liker 2
Skrevet

Da jeg hadde helt kort hår ble det vaska 6-7 ganger i uka. Mest for å vaske ut masse stylingprodukter.

Etterhvert som det har blitt lenger blir håret nå vaska ca 3-4 ganger i uka. I overgangen hadde jeg en periode der jeg bare skylte håret uten sjampo ca annenhver dag.

Tørrsjampoflaska står på badet, men den blir ikke brukt hver uke. Jeg har hår sånn til omtrent litt nedafor bhen.

Skrevet

Vet ikke hva som er best, men jeg vasker håret (langt) annen hver dag og bruker tørrshampo de dagene jeg ikke vasker det. Om jeg ikke skal noe spesielt og bare surrer hjemme, så kan det gå tre dager mellom hårvasken. Men da må jeg være isolert siste dagen :P

Skrevet

Vasker håret mitt 2 ganger i uken (max 3 dager i mellom hver gang), og bruker tørrshampoo de andre dagene. Tidligere kunne jeg vaske det hver dag, men håret ser mye bedre ut nå. Viktig å investere i bra hårprodukter som er for din hårtype. Bruker Kerastase (Bain Chroma Captive) og Moroccan hair oil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...