Gå til innhold

inspirerende sex-bok?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Liker å eksperimentere og har lyst på en bok til inspirasjon og glede for meg og samboern :sjarmor:

MEN, det er så veldig mange slike bøker og jeg tror det er mye humbug. Noen som har noen sex-bøker å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elenath
Anbefaler Hot Sex Rett på sak av Tracey Cox.

Inspirerende bok for både nybegynnere og viderekommende :wink:

Den anbefaler jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Hot Sex Rett på sak av Tracey Cox.

Inspirerende bok for både nybegynnere og viderekommende :wink:

Jeg har denne, og synes ikke det sto noe verken noe nytt eller spesielt spennende i den... Helt standard ting som beskrives. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne' date=' og synes ikke det sto noe verken noe nytt eller spesielt spennende i den... Helt standard ting som beskrives. :roll:[/quote']

Men hun skriver på en lett og humoristisk måte, som virker befriende og inspirerende. Og det var jo det hovedinnlegget spurte etter. Jeg anbefaler den også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også annbefale hot sex, har den selv..men hun skriver om standard ting som du nesten har garatert gjort før..hun skriver veldig godt og befriende og humoristisk..veldig bra bok!

men jeg vil annbefale det store sex leksikonet..(veldig stor og tjukk bok!)

jeg kan garantere deg at du vil finne noe spennende og ting du aldri hadde tenkt på og prøve en gang og ord og sex ting du aldri hadde trodd finnes...

begge bøkene finner du i vanlige bokbutikker og biblioteker...

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg vil annbefale det store sex leksikonet..(veldig stor og tjukk bok!)

jeg kan garantere deg at du vil finne noe spennende og ting du aldri hadde tenkt på og prøve en gang og ord og sex ting du aldri hadde trodd finnes...

Tror jeg vil ha begge to :sjarmor:

MEN finner ikke det store sex leksikonet på nett, hverken på generelt søk eller hos bokkilden, tanum eller norli (har prøvd flere forskjellige søketråder) :o Vet du navnet på forfatter, eller kanskje er det på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei og hå !

Vi har lest bøker sammen, men finner ingen som med bilder viser oss stillinger. Har dere bøker eller annet dere kan anbefale.

Ha en fin dag !

Oss2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...