Gå til innhold

Vinduet mitt vil ikke lukke seg. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget skrives i litt frustrasjon og stress, så beklager på forhånd om jeg skriver litt uforståelig.

Jeg har for ikke så lenge siden flyttet inn i en ny leilighet, og selvfølgelig mens utleierne mine er på ferie og ikke kommer tilbake før om 5 uker er det akkurat som vinduet mitt har "låst" seg, og ikke vil lukkes helt. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg skal på jobb i natt og har virkelig ikke lyst til å la vinduet mitt stå åpent (er rett ved gangvei og er ganske stort vindu).

Jeg har studert og prøvd meg fram men ingenting funker. Hvis jeg har forstått det rett så er det som om håndtaket har "spor" som bestemmer hvordan vinduet kan åpnes da det går ann å åpne det vanlig eller å bare ha det på glipp øverst på vinduet hvis det gir mening, det som altså har skjedd (tror jeg) er at den har kommet ut av sporet, for det går nemlig ann å åpne det vanlig OG ha det på gløtt øverst SAMTIDIG nå. Får ikke vridd håndtaket ned, det er bare låst :(

Har tatt noen bilder for å vise litt mer hva som er problemet:

post-37809-0-51328400-1428943288_thumb.jpost-37809-0-51328400-1428943288_thumb.jpost-37809-0-51328400-1428943288_thumb.j

Er det noen som helst som har noe peiling på hva jeg må gjøre for å få lukket det igjen?

Hilsen,

Desperat

Anonymous poster hash: 54e6e...574
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakt utleier, forklar problemet og spør om de har noen som kan ordne problemet.

Anonymous poster hash: 1f787...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...