Huldra Skrevet 2. juli 2002 #1 Skrevet 2. juli 2002 Planlegger å lage innbydelsene selv, men hva søren skal stå i dem? Er så dårlig å finne på saker og ting, så har du noe lurt du vil dele... så please!
Gjest svenskbrud Skrevet 2. juli 2002 #2 Skrevet 2. juli 2002 Här har du ett par svar som en annan tjej fått på BröllopsTorget. http://brollopstorget.nu/Forum/message.php...e=96024&forum=9 Lycka till!
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #3 Skrevet 2. juli 2002 Jeg laget inbydelsene selv i word, brettet en A4side på midten. På forsiden er det bilde av oss og tekst Bryllupsinvitasjon over bildet. Under bildet er navnene våre og datoen for vielsen. På side 2 er det bare et bilde av oss mens på side 3 er all teksten XX og XX & YY og YY har i anledning NN og MM sitt bryllup gleden av å invitere ____________________ til middag på [stedet], dato og klokkeslett for middagen. Har også skrevet når og hvor vielsen finner sted. samt svar utbes innen xx/XX, her har vi også skrevet opp de ulike telefonnummerne. Antrekk: mørk dress/smoking (har vi valgt da). På baksiden har vi skrevet opp telefonnummer til hoteller i nærheten til de som ønsker overnatting. Dette er ganske standard tror jeg, men det er selvsagt mange måter å gjøre det på. Lykke til! hilsen ewr - som har glemt å logge seg på
meta Skrevet 2. juli 2002 #4 Skrevet 2. juli 2002 Vi har ikke tenkt til å ha innbydelsen så veldig formell. Vi er vertskapet. Tror vi kommer til å skrive noe sånt som: Endelig gifter vi oss! Vi gifter oss i Mariakirken 03.05.2003 kl 16.00. Festen holdes på Kommandantboligen i Gravdal kl XX. Vi har veldig lyst til å feire vår store dag med dere og håper dere har anledning til å komme. SU.. Noe omformulering blir det vel, men det er jo egentlig bare å skrive det som passer best for dere og den typen bryllup dere vil ha. Lykke til
Vekt74 Skrevet 3. juli 2002 #5 Skrevet 3. juli 2002 Hos oss var det foreldrene våre som inviterte, så det var i hovedsak de som bestemte hva som skulle stå. De ble enige om at det hele skulle skrives på rim, og det ble kjempefint! Jeg bestemte hvordan de skulle se ut. Vi tok et bilde fra der festen skulle holdes. Det blir fjellbryllup, så det var et flott bilde, med hester og fjell og vann. Dette skannet vi inn på maskinen, gjorde det om til svarthvitt bilde og plasserte teksten over med fin skrift. Dette ble laget i ca. konvoluttformat, noe lengre ala. panoramabilde med teksten midt på. Deretter limte vi det på svart papp, som var litt bredere og lengre. Deretter brettet vi pappen over på begge sider slik at det blir som du åpner bildet når du bretter ut, brettene ble festet med rødt segl på midten, og navnene på de innbydte ble skrevet med gullpenn på skrå på hver side av midten. Dette ble kjempefint og vi har fått mye skryt for dem! Det er heller ikke så mye pirkearbeid selv om det kanskje høres slik ut. Dette ble noe rotet , men jeg håper dere forstår det. Lykke til! klem fra vekt.
Vekt74 Skrevet 3. juli 2002 #6 Skrevet 3. juli 2002 Beklager at det ble en beskrivelse av hvordan innbydelsene så ut, og ikke hva som sto i dem, men synes det ble litt for personlig å skrive det ned. Ihvertfall ble alt på rim, og det synes jeg ble fint! Håper likevel at det kan være et tips. Klem Vekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå