AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 jeg trenger hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. det handler om en gutt jeg møtte for noen dager siden. vi var på konf leir, og jeg er bare så syykt forelska! vi sov ved siden av hverandre og han var veldig hyggelig og snill. han bor bare 15 min unna med buss eller tog, så det er ganske nærme. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre siden jeg synes det virker litt rart å bare plutselig legge ham til på facebook eller instagram, men jeg har veldig lyst til å snakke med ham.jeg vet jo ikke om han liker meg, men han smilte til meg hele tiden osv (følte jeg da)... han er jo en av de litt "populære" og det er jo ikke jeg... hva synes dere at jeg skal gjøre? <33 blir veldig glad om jeg får svar! Anonymous poster hash: 07987...e19
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Å, så søtt! :D Dette er som å reise 11 år tilbake i tid. Legg han til på Facebook, du! Hvis han syns du er søt blir han bare glad. Tar du litt initativ ligger du allerede foran de fleste venninnene dine. Anonymous poster hash: 71884...cb8 4
Nikoline123 Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Å, så søtt! :D Dette er som å reise 11 år tilbake i tid. Legg han til på Facebook, du! Hvis han syns du er søt blir han bare glad. Tar du litt initativ ligger du allerede foran de fleste venninnene dine. Anonymous poster hash: 71884...cb8 takk for svar!<3 jeg skal legge ham til på fece etterpå, men jeg vet ikke om jeg skal si hei til ham eller ikke... haha hver gang han så på meg, hoppet hjertet mitt nesten ut <33 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Hvis dere hare truffet hverandre og vært sammen så vil det ikke være rart å legge han til på face. Du kan jo ta initiativ til å starte en samtale også etterhvert. Snakk om ting dere gjorde på leir sammen og se hvordan samtalen utvikler seg Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 takk for svar!<3 jeg skal legge ham til på fece etterpå, men jeg vet ikke om jeg skal si hei til ham eller ikke... haha hver gang han så på meg, hoppet hjertet mitt nesten ut <33 Flott! Jeg ville nok sagt hei etter et par dager, gutter kan og være sjenerte. Og ettersom så få jenter tør å ta initativ, spesielt i tenårene, så syns han nok det er kjempespennende hvis du gjør det. Anonymous poster hash: 71884...cb8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Hvis du skal skrive til han, så burde du passe på å ikke bruke like mange hjerter osv da. Ikke skrem han vekk, liksom... Anonymous poster hash: 23096...ee4
Tibbie Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Ja, legg han til Det er ikke rart når man har møtt personen. Dessuten synes jeg å huske at i den alderen betyr det noe å ha mange venner på FB, så han blir nok glad uansett Ikke skriv til han med en gang han godkjenner. La han hilse på deg (du la han til, så han vet du vil ha kontakt. Derfor er sjansen større for at han tør ta kontakt). Om han legger ut noe på Facebook som du kan respondere til, så kan du kanskje skyte inn en samtale der? Kanskje han spør om noe i en status. Så svarer du han i chat for å ha en naturlig samtalestarter (vet du ikke svaret på spm kan du google det). Ellers så er det helt ufarlig å starte en samtale uten en "unnskylding" om et par dager Bare ikke vis din desperasjon, så går det nok fint. Lykke til! Håper du får han på kroken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå