Gå til innhold

Når man dater noen, når er det vanlig å slette Tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når/etter hvir mange dates slettet dere/ville dere slettet Tinder når/hvis dere holdt på med bare én person?

Jeg holder på med en mann og trodde vi holdt på å bli seriøse helt til venninna mi fortalte at han fortsatt er aktiv på Tinder. Jeg har selv ikke slettet Tinder, men heller ikke vært aktiv på 3-4 uker. Synes det er litt kjipt at han kanskje er på jakt etter noe bedre eller flere når han oppfører seg som om han vil at vi skal bli sammen. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 55e2a...2d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Tinderchatter gående uten at det vil bli noe ut av dette. Mannfolka er innforstått med dette. Som regel er det avstand som hindrer at det blir noe. Må slutte å sveipe på reiser :P

Disse samtalene betyr ingen ting. Bare koselig prat og tom flørt. Kan fint tenke meg at flere menn holder på slik selv om de dater andre. Og det er vel kanskje fortsatt tidlig i datingen så han vil vel holde alle muligheter åpne. Men per dags dato velger han deg. Så bare fortsett å gi han lyst til å holde seg til deg ;)

Anonymous poster hash: 571fa...079

AnonymBruker
Skrevet

Dating i 2015. :( Jeg burde vært født 30 år tidligere tror jeg.

Snakk med han. Si at du vil være med han, og spør om han vil det samme. Sier han ja så bør det være nok. Du kan jo be han slette Tinder hvis du er veldig usikker, men har han sagt ja til å være sammen med deg burde det jo være en selvfølge.

Anonymous poster hash: 5a4ed...550
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg sletta den etter første date :) Vet ikke om han har gjort det, men jeg velger å tro det siden ting går fint mellom oss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en del menn fra Tinder, noe som har vart i flere måneder uten å slette Tinder. Etter å ha hatt Tinder siden oktober, og etter nå å ha truffet en fyr som jeg faktisk har lyst til å satse på, har jeg slettet Tinder. Det var både fordi jeg har lyst å konsentrere meg om ham, og fordi jeg føler at jeg har utrettet det jeg kan utrette på Tinder. Det tok tre uker før jeg slettet appen. Har ikke slettet profilen, da. Men det er mest av latskap.

Anonymous poster hash: a8018...40e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om folk som er i forhold som fortsatt er på tinder. Mange bruker det når de kjeder seg bare for å sveipe gjennom bilder , og enkelte for å chatte med folk de syntes virker kule/felles interesser.

Ville nok ikke likt det personlig om min date var aktiv der, men da ville jeg også slowet ned utviklingen vår og ikke blitt så følelsesmessig tilknyttet til han for å ikke ende opp som "en av mange".

Anonymous poster hash: ac258...73f
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg slettet ganske kjapt. Vet ikke helt når kjæresten min slettet den. Spurte ham etter vi hadde datet noen mnd om han hadde slettet den, og det hadde han.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg på tinder. Men har vært på møteplassen, har slettet kontoen min ganske raskt der da det har gått bra. Hadde en mann jeg hadde datet en stund, fortsatt vært aktiv et sånt sted. Så hadde jeg sett på han som veldig useriøs, og ikke likt det.

Anonymous poster hash: cf4e1...7c0
AnonymBruker
Skrevet

For at man skal slette ting skal man være bra sikker på at man har funnet noe bra, og at den andre også er enig.

Anonymous poster hash: c1066...f8a
AnonymBruker
Skrevet

Både jeg og han jeg dater slettet Tinder etter 3. date. :)

Anonymous poster hash: 8b099...bc2
AnonymBruker
Skrevet

For at man skal slette ting skal man være bra sikker på at man har funnet noe bra, og at den andre også er enig.

Anonymous poster hash: c1066...f8a

Hehe, akkurat som det er så dramatisk å slette en app? Om det ikke skulle gå bra med nåværende date har jeg hørt at apper kan lastes ned på nytt igjen...

Tror ikke det er så bra å være på konstant jakt etter noen bedre, i stedet for å konsentrere seg om den man har i øyeblikket.

Anonymous poster hash: f4473...5d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg sletta tinder rimelig fort etter jeg fant han jeg er sammen med nå, sååå ja.. Men jeg var ganske sikker på at det ble meg og han😊

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Typen min sletta etter to veker. Eg etter 3, måtte avslutte nokre samtaler først

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...