Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp vært på å hentet Primolut-N, skal ta den 3x daglig. Nå er klokken snart 18, er det for sent for at jeg kan ta 2 doser i dag? Bør jeg bare ta en tablett i kveld, eller en nå, og så en i kveld?

Dere som har tatt dette for å få mensen før forsøk, hvor mange dager tok dere, og hvilken dose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar det ikke ifbm forsøk, men i håp om å få lengre syklus. Og jeg har fått beskjed om å ta alle tre tablettene samtidig, på kvelden. :klor:

Var jeg deg ville jeg nok tatt en i kveld.

Skrevet (endret)

Siden du fikk beskjed om å ta alle på en gang, og jeg ikke fikk noe spesifikk beskjed om når, annet enn 1 tablett 3x daglig, så går det sikkert fint å ta hvertfall to i dag regner jeg med :)

Endret av Poppsilopp
Skrevet

Siden du fikk beskjed om å ta alle på en gang, og jeg ikke fikk noe spesifikk beskjed om når, annet enn 1 tablett 3x daglig, så går det sikkert fint å ta hvertfall to i dag regner jeg med :)

Du tar neppe skade av det, hvertfall. :)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg og en venninne tok det på en sydentur, så tok vi ikke alle tre på en gang! Og er bare å begynne, er jo ikke for sent hvis du tar en rett før du legger deg og en nå

Anonymous poster hash: f67dd...026
Skrevet

Du tar neppe skade av det, hvertfall. :)

Sikkert ikke :) Hvor mange dager skal du ta? Og har du merket noen bivirkninger?

Da jeg og en venninne tok det på en sydentur, så tok vi ikke alle tre på en gang! Og er bare å begynne, er jo ikke for sent hvis du tar en rett før du legger deg og en nå

Anonymous poster hash: f67dd...026

Jeg tok en klokken 18 :) Så regner med jeg tar hvertfall en til senere i dag, kommer litt an på når jeg legger meg.

Skrevet

Sikkert ikke :) Hvor mange dager skal du ta? Og har du merket noen bivirkninger?

Jeg tok en klokken 18 :) Så regner med jeg tar hvertfall en til senere i dag, kommer litt an på når jeg legger meg.

Tar i ti dager, i to sykluser. Absolutt ingen bivirkninger. Jeg har vanligvis 14-18 dagers syklus, så det har vært veldig deilig å ha "lang" syklus igjen! Håper bare det fikser problemet, kan jo ikke gå på primolut for alltid...

Håper det funker som det skal for deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Når du har tatt en ved 18 tiden i kveld, tar du neste så sent som mulig før du legger deg, rundt 23 -24?

I morgen begynner du ved 8 tiden, og tar en midt i mellom den først og den siste du kan ta før du legger deg.

Anonymous poster hash: 93b74...f6f

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Det tek som regel 3 dagar frå siste pille er tatt til mensen kjem.

Ta ei før du legg deg og så tek du dei til vanleg til i morgon; morgon, midt på dagen og kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...