AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg er tynn og ønsker ikke å forbrenne noe fett generelt på kroppen. Men siden jeg har jobbet mye for å legge på meg ved å spise mye karbohydrater har jeg fått en stor bul på magen under navelen. Hvilke øvelser kan jeg gjøre for å få denne strammere uten å forbrenne fett ellers på magen og kroppen, og hvordan mat kan jeg eventuelt legge om til som fortsatt gir meg mye karbo til vektøkning men som legger det jevnere ut på kroppen og ikke bare på muffinsmagen?! Anonymous poster hash: 2371a...c33
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Spise kaloritett mat sånn at du kommer i kalorioverskudd. Nøtter, avokado osv. Tren tung styrketrening. Anonymous poster hash: c532d...a18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Er redd for at mye trening fører til vekttap igjen? og jeg jobber hardt med å gå OPP i vekt. Anonymous poster hash: 2371a...c33
Gjest Runforit Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Du må bygge muskler så du får balanse mellom muskler og fett. Kjør på med tung fullkroppsprogram 3 ganger i uka moderat overskudd så forsvinner muffinmagen,
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Dropp en del av karbohydratene. Spis heller mer proteiner. Anonymous poster hash: fd75e...230
WubWub Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Er redd for at mye trening fører til vekttap igjen? og jeg jobber hardt med å gå OPP i vekt. Anonymous poster hash: 2371a...c33 Du går opp i vekt av styrketrening, og det blir til muskler. Såfremt du ligger i kalori overskudd samtidig som du sørger for tilstrekkelig søvn. Det du derimot ikke burde trene er cardio workouts, det er bedre egnet for å forbrenne fett, ala : løpe på tredemølle / sykle, zumba, body pump, eclipse maskin osv. Såklart burde du jo trene litt cardio også som oppvarming. Men hovedfokusen burde være tunge base øvelser og core workouts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå