AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Etter lang kamp med nav, og konstant flytting, samt helseplager, og vonde opplevelser, har de endelig bestemt at jeg skal få en kommunal bolig i kommunen. Blir fremdeles ikke klok på dem. De har bedt meg om å fylle ut en etableringssøknad. Men saksbehandlerne sier forskjellige ting, og jeg blir helt matt. Hun ene sier "søk om absolutt alt, ellers får du det ikke". Hun andre sier "Du trenger ikke være så spesifikk, men du må legge til det viktigste". Den ene sier "søk ditt, søk datt". Får høre at det er ting jeg kan søke, men så får jeg høre av andre igjen at det kan jeg ikke søke. Kjenner jeg blir frustrert av dette. En filleting synes dere kanskje? Men jeg synes dette er slitsomt. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 4925c...90f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Du søker om det du trenger, Nav avgjør om du har krav på det, verre er det ikke. Anonymous poster hash: efefe...901 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Du søker om det du trenger, Nav avgjør om du har krav på det, verre er det ikke. Anonymous poster hash: efefe...901 Hadde de bare sagt det så enkelt, hadde jeg sluppet å plages med denne usikkerheten. Takk Anonymous poster hash: 4925c...90f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Hadde de bare sagt det så enkelt, hadde jeg sluppet å plages med denne usikkerheten. Takk Anonymous poster hash: 4925c...90f Bare hyggelig, jeg jobber på nav Anonymous poster hash: efefe...901
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Ville laget en liste over det du har, og hvor gammelt ca. Det er. Evt. Tatt bilder om du har mulighet for det. Og så viser du til hva du ikke har som er "normalt" å ha i ett hjem. Husk og på at når du evt. Får noe fra NAV så kan du prøve via gis bort på ulike steder, (finn og face) å få tak i det du trenger men ikke har fått via NAV. Bedre å søke å få avslag enn å ikke søke og ikke vite i ettertid om du kunne fått innvilget fra NAV. Det verste du kan få er nei, men da har du i alle fulle fall, forsøkt! Lykke til.Anonymous poster hash: 7b324...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå