Gå til innhold

Etter første date ble hun "rar"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Del 1 er forhistorie og del 2 er spørsmål.

Del 1

Var nylig på date med en helt fantastisk jente. Har snakket sammen i bare 2 uker men har fått lært mye om hverandre. Hun er veldig spesiel. Hun er meget skole smart, tenker mer på andre mennesker en seg selv og har en menning på alt man sier til henne ( med mindre hun er ening i hva jeg sier vertfall).

Faller vanlig vis ikke så fort og finner for det meste de feile jentene, men denne er helt perfekt. Hun er alt jeg kunne tenkt meg. Er nesten som jeg har funnet drømme damen så tidlig i live.

På første date så gikk vi rundt i sentrum i ca 4 timer uten at vi merket at tiden gikk så fort. Så gikk vi å spiste og var der i neste 3 nye timer. Hun har aldri hat kjæreste før og blir utrolig sjarmert når jeg betaler maten vår og holder henne i handa når vi drar. Før hun måtte ta bussen hjem så kysset jeg henne og vi hadde et lite øyeblikk.

Del 2

Etter daten så har hun vært litt fra støttende. Hun har ikke hatt så mye tid til å snakke sier hun og beklager. Men når vi først får tid til å snakke så kan hun for si "men vi snakkes". Hun er veldig glad i å sende smilefjes, men i det siste har jeg bare fått et og det er dette * ;) * Ikke at jeg ser på at dette skal bety så mye men man vet aldri.

Hva skal jeg gjøre? Når kan jeg eventuelt spør henne ut igjen?

Vennene hennes sier hun oppfører seg anderledels når hun er rundt meg, men jeg vet at hun ikke snakker om meg med venner fordi hun er redd de skal blande seg inn før vi er i et

Anonymous poster hash: 15fc3...aa4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare la det gå sin gang, ikke overanalyser. Det er slik man ødelegger

Anonymous poster hash: c3a97...f5d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare be henne ut igjen. Er hun ikke interessert så vil hun antakelig takke nei eller si hun er opptatt (uten å foreslå ny tid), og da har du svaret ditt.

Anonymous poster hash: 08221...fa7
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Ikke overanalyser. Blunketegn betyr enten flørting eller sarkasme(frekt), og hun har ingen grunn til å være sarkastisk mot deg. Mange jenter og gutter blir utrolig nervøse og anderledes når de begynner å like noen, og enkelte trekker seg unna fordi de er redd for å bli såret. Be hun ut igjen en uke eller to etter første daten og prøv å skap en behagelig og trygg atmosfære :)

Anonymous poster hash: 8449a...4d7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere ts? Dere høres veldig unge ut...

Anonymous poster hash: 68de4...843

AnonymBruker
Skrevet

Never try to understand women.

Women understand women, and they hate each other.....

.

Anonymous poster hash: b7c10...da7
Gjest gjestvest
Skrevet

Hei TS

Siden hun sier hun er opptatt får du bare ta hennes ord for det. Det er godt mulig hun er det. Ber du om en date nå vil dette fort bli oppfattet som mas når hun først har sagt ifra til deg at hun er opptatt for tiden. Svaret du får da vil muligens ikke være så positivt.

Jeg ville derfor ventet et par dager. Så ber du om en date, og ser hvordan det går :)

Skrevet

Du sier noe om at hun ikke har vært i noe forhold før (eller leste jeg feil?). Kan det bære at hun blir litt skremt av sine følelser? Høres jo ut som at det var en fin date, så kanskje hun ble betatt, og nå tar avstand fordi det føles skremmende?

• Liker 1
Skrevet

HEi

Takker til alle som har kommet med bra svar. Setter pris på det og skal ta til i disse rådene! :D

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er ganske unge, kan det jo hende hun prøver å være hard to get? Inviter henne på ny date, du:D

Anonymous poster hash: 803b8...f16
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Innlegget er redigert av moderator. Mynona, mod.

Jeg oppfatter at du har hjertet ditt litt utenpå skjorta når det gjelder denne jenta. Det er mange ting som kan ha noe å si for at hun nå er litt rar.
Kan du ha blitt litt for intens? På et så tidlig stadium i et mulig forhold så kan det bli litt mye når du snakker om å ha funnet kvinnen i ditt liv. Noen skriver også at hun kan ha blitt skremt av egne sterke følelser, eller at hun ikke har hatt kjæreste før, så hun vet ikke hvordan hun skal gjøre dette videre. Kanskje har hun fått kalde føtter.

Anonymous poster hash: 6eaca...09d

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Mynona, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...