AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg har alltid trodd at jeg hadde en super forbrenning, og det er grunnen til at jeg er tynn. Men i går og i dag fant jeg ut at jeg skulle prøve ut kaloritelling, og jeg fant ut at jeg på en vanlig dag faktisk ligger på 11-1200 kcal om dagen Jeg fikk helt sjokk, jeg vil jo virkelig ikke enda mer ned i vekt. Så i dag har jeg prøvd å planlegge måltidene mine, men jeg får fortsatt ikke til å komme meg noe særlig opp. Spiser omtrent ikke karbohydrater (pasta, ris og brød), og spiser masse nøtter, avokado osv, det som egentlig er mest kaloririkt. Men jeg får fortsatt ikke tallene til å nå målet. Jeg kan jo ikke bli tynnere, og jeg klarer ikke å spise når jeg allerede er mett. Hva i alle dager spiser dere andre mennesker? Jeg skjønner ingenting. Anonymous poster hash: 7e03e...372
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg har alltid trodd at jeg hadde en super forbrenning, og det er grunnen til at jeg er tynn. Men i går og i dag fant jeg ut at jeg skulle prøve ut kaloritelling, og jeg fant ut at jeg på en vanlig dag faktisk ligger på 11-1200 kcal om dagen Jeg fikk helt sjokk, jeg vil jo virkelig ikke enda mer ned i vekt. Så i dag har jeg prøvd å planlegge måltidene mine, men jeg får fortsatt ikke til å komme meg noe særlig opp. Spiser omtrent ikke karbohydrater (pasta, ris og brød), og spiser masse nøtter, avokado osv, det som egentlig er mest kaloririkt. Men jeg får fortsatt ikke tallene til å nå målet. Jeg kan jo ikke bli tynnere, og jeg klarer ikke å spise når jeg allerede er mett. Hva i alle dager spiser dere andre mennesker? Jeg skjønner ingenting. Anonymous poster hash: 7e03e...372 Nøtter, avokado er jo en del kalorier i. Du skal ikke måtte spise så mye for å komme opp i 1200 kalorier om du bare spiser kaloritett mat. Så jeg skjønner ikke helt den at du ikke forstår at du kan spise så lite? Anonymous poster hash: f1801...d7c 2
Gjest Runforit Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Skriv opp en typisk dag. Bare 100 gr med nøtter er 600 kcal.
Gjest Belle âme Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Eg ete is(Masse is) og eg er ikkje tynn.
Pringle Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Oppfatningen til en tynn og en tykk person om hva som er mye og lite mat, er gjerne totalt forskjellig. Kom med reelle mengder, en hel dags inntak, hver ting veid for seg, som eksempel. 1
Karen82 Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Du er ganske typisk. Jeg kjenner flere som tror de er "naturlig tynne", men om man ser nærmere på kostholdet deres så viser det seg at de faktisk ikke spiser så mye. En av mine beste venninner er sånn. hun spiser ikke så sunt, og tror dermed hun har super forbrenning. Men hun spiser aldri mer enn halvparten av en McDonalds meny, og kan ha en sjokolade liggende i ukesvis uten å spise den opp. Jeg tror at mange som regner seg som naturlig tynne bare har små appettitter. Omvendt er de som "spiser sååå sunt, men likevel er overvektige" når de småspiser hele dagen eller forsyner seg flere ganger eller skeier ut hver helg. Det handler om kaloribalanse/underskudd-overskudd. Det handler om mengde uansett hvor sunt eller usunt du spiser. Men 1100-1200 er likevel for lite, og det er bra du er blitt bevisst på det. og kan gjøre noen grep for å få i deg mer mat. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Spis mer enn du forbrenner. Kalorier inn, kalorier ut. Anonymous poster hash: 5dfd8...ae7 1
Poserose Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Spis frokostblanding og syltetøy på brødskiva, der er det en del kalorier. Og i et glass juice er det en god del kalorier så det kan du jo begynne å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå