AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Nå på våren skrives det all slags artikler om treningsprogrammer og kosthold som skal hjelpe folk til å komme seg i form til sommeren. I forbindelse med det har jeg bare lyst til å tipse om at NTNU har sitt eget CERG program som er enkelt å gjennomføre og har veldokumenterte resultater. http://www.ntnu.no/cerg/treningsprogram Anonymous poster hash: 31c15...36a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Takk! Dette vil jeg prøve meg på. Anonymous poster hash: 185fb...a89
Bad Advice Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Gikk i gjennom dette i fjor, tror det var på dn.no jeg leste om det. Hadde vert slapp i månedsvis og dette var et enkelt og greit treningsprogram og komme seg i gjennom. Samtidig liker jeg at de feks tør anbefale et enkelt fireminutters intervall heller enn 4x4 på grunnlag av forskningen som er utført ved NTNU som viser at det gir tilnærmet identisk resultat. Anbefales
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #4 Skrevet 10. august 2016 En gammel tråd, men..hvorfor lage ny når det finnes en allerede? Er det noen som har prøvd det, eller er i gang med denne nå? Begynte forrige uke.. Kjempetungt for en utrent sjel den første uken, men nå har det begynt å løsne seg litt.. Angrer på at jeg ikke har trent kondis før, bare styrke... Anonymkode: e4c00...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå