AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg så nettopp en bryllupsinvitasjon hvor forsiden var pyntet med utsagnet "It takes two to tango". Jeg forbinder mest det utsagnet med utroskap og syntes det var litt komisk å bruke det på en invitasjon til bryllup (kjenner ikke brudeparet nok til å vite om de mente det på en morsom måte. Så bare invitasjonen henge hos en bekjent). Ingen stor sak altså, bare lurte på om flere syntes dette var litt komisk....Anonymous poster hash: 7970c...75c 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg forbinder det med å lage barn Anonymous poster hash: d18d6...c0b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Jeg er enig i at det var litt komisk Forbinder det med at man må være to for å skape en krangel/diskusjon jeg (tango=kaos) Anonymous poster hash: b3fef...740
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 "It takes two to tango" betyr enkelt å greit at noe kan ikke skje uten at man er to person, i dette tilfellet gifte seg. Anonymous poster hash: b87b9...5d3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 "It takes two to tango" betyr enkelt å greit at noe kan ikke skje uten at man er to person, i dette tilfellet gifte seg. Anonymous poster hash: b87b9...5d3 Ja, jeg antok kanskje at det kunne brukes om mye...er bare det at jeg stortsett har hørt det brukt om utroskap der noen f.x legger all skylden på den ene parten og hvor uttrykket så brukes for å beskrive at det ikke kunne skjedd uten at begge parter deltok. Ble derfor litt komisk når jeg så det i en bryllupsinvitasjon! Anonymous poster hash: 7970c...75c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 "It takes two to tango" betyr enkelt å greit at noe kan ikke skje uten at man er to person, i dette tilfellet gifte seg. Anonymous poster hash: b87b9...5d3 Ja, jeg antok kanskje at det kunne brukes om mye...er bare det at jeg stortsett har hørt det brukt om utroskap der noen f.x legger all skylden på den ene parten og hvor uttrykket så brukes for å beskrive at det ikke kunne skjedd uten at begge parter deltok. Ble derfor litt komisk når jeg så det i en bryllupsinvitasjon! Anonymous poster hash: 7970c...75c
melatonin Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Hadde jeg lest det i en invitasjon så hadde jeg tenkt at dette var sikkert et ivrig tangodansende par, og at bryllupsdansen antagelig var tango..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #8 Skrevet 15. april 2015 Hadde jeg lest det på en invitasjon hadde jeg tenkt at det var en litt artig og uformell måte å skrive en invitasjon på bare. Hadde ikke tenkt så mye er over det. Det kan vel være en slags metafor til livet (som i dette tilfellet er dansen)? Ikke vet jeg Anonymous poster hash: 1adf5...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå