AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Hvor merkbar er forskjellen på livmorhalsen når du er fruktbar vs ikke fruktbar? Og hvor mange dager før eggløsning kan den endre seg? Jeg kjente i går, og da var den hard og merkbar. I dag var den mykere og lengre opp. Googlet litt, og dette er visstnok et tegn på at eggløsning nærmer seg - jippi! Men hvor lenge før eggløsning merker man endring? Har negativ el-test i dag Anonymous poster hash: 357c0...556
camillasa Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Livmortappen mener du vel?😅 Når jeg har el så er den veeldig lavt nede, myk, åpen og slimete... Jeg merker el med smerter, el slim (strekkbart slim). Dette kommer kanskje 3-5 dager før selve el skjer... Når el er ferdig blir det fort tørrt oppi der😅👍
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Livmortappen mener du vel?😅 Når jeg har el så er den veeldig lavt nede, myk, åpen og slimete... Jeg merker el med smerter, el slim (strekkbart slim). Dette kommer kanskje 3-5 dager før selve el skjer... Når el er ferdig blir det fort tørrt oppi der😅👍 Haha, selvfølgelig! Gikk litt fort her! Takk for svar!Anonymous poster hash: 357c0...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå