Rexina Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Tips til gode og robuste telefoner mottas med takk! Trenger ikke de tøffeste appene eller beste teknologien. Budget: under 3000kr Ønsker: - en smarttelefon - en tlf som varer noen år - en robust telefon - at bakdekselet kan åpnes - at den er enkel og grei i bruk
iVideoKurs Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Hei! Jeg har hatt iPhone 4 i 4 år før skjermen knuste. Det er den telefonen jeg har hatt lengst. Bakdekselet kan åpnes (med skrujern). Trikset uansett hvilken telefon du velger er å hive på en gjennomsiktig film for å beskytte skjermen
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Lg optimus black. Hadde det for 3 år siden, og da hadde jeg hatt den i 2 år. Min sønn har den ennå. Beste skjermen med sterkest lys. Har aldri hatt beskyttelse på skjermen heller. Ligget i lommen slengt rundt i bilen og hjemme. 4" skjerm og multitouch. Jepp du kan ta av bakdeksel. Treger fortsatt at jeg byttet den ut....Anonymous poster hash: 27561...506
Rexina Skrevet 25. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2015 Takk for svar! Har iphone 4 nå. Kjøpte den brukt for under et år siden. Har beskytteklsesfilm på skjermen men den klarte å knuse nå. Bruker den uten problem, da det bare er skjermen som er ødelagt, men er så lei av at de nymotens telefonene tåler så lite.. Husker før da telefonene var laget for å vare. Ingen som har prøvd Fairphone?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå