Gå til innhold

Disse hærsens popupene..

Anbefalte innlegg

Gjest Mystiqa
Skrevet

Noen som kan tipse meg om hvordan jeg blir kvitt den j... popupen? Innstallerte for litt siden noe fra MSN, og den funker jo overhodet ikke.... Tar litt, men ikke alt.. :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk Opera, og diverse programmer som hindrer Adware og Spyware!

Skrevet

Google toolbar tar alt :) Også er den veldig praktisk, brukes veldig ofte.

Gjest Mystiqa
Skrevet
Google toolbar tar alt :) Også er den veldig praktisk' date=' brukes veldig ofte.[/quote']

Har du no link til meg? Og hvordan får jeg til dette?

(blåååånd)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Bytter du nettleser til Opera, så stopper den pop-ups automatisk. Hvis du av en eller annen grunn vil holde deg til Internet Explorer, så er Google toolbar et godt alternativ som stopper pop-ups. Etter sigende er den også fri for spyware, noe en ikke kan si om de fleste toolbars.

Gjest Mystiqa
Skrevet
Bytter du nettleser til Opera' date=' så stopper den pop-ups automatisk. Hvis du av en eller annen grunn vil holde deg til Internet Explorer, så er Google toolbar et godt alternativ som stopper pop-ups. Etter sigende er den også fri for spyware, noe en ikke kan si om de fleste toolbars.

Vi skrev visst samtidig.. :wink:

Tuusen takk!

Skrevet

Har sagt der før og jeg sier det igjen , service pack 2 funker som bare det . Får ikke pop ups lenger

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Service Packe 2 - 260 MB

Opera - 3, 5 MB

Mozilla - 4,2 MB

Google Toolbar 450 KB

Dumt å laste ned SP2 for nett-admer til privat bruk. Ikke alle har bredbånd heller, så da er det helt håpløst. Vent forresten heller til SP2 kommer i normal str. for privatbrukere (September).

Gjest Admin'C
Skrevet
Service Packe 2 - 260 MB

Opera - 3, 5 MB

Mozilla - 4,2 MB

Google Toolbar 450 KB

Dumt å laste ned SP2 for nett-admer til privat bruk. Ikke alle har bredbånd heller, så da er det helt håpløst. Vent forresten heller til SP2 kommer i normal str. for privatbrukere (September).

Er jo greit å få den på norsk hvis ikke må du kjøpe eng xp for at det skal virke... Den kommer snart på norsk etter det jeg forstår

Men adware eller spybot fjerner all reklamen du har på pcn, kazaa etc kan slutte å virke på grunn av dette siden de inneholder programmer som gjør at du får reklame som du ikke vil ha på skjermen

Skrevet

Jeg har ikke fått en eneste popup etter at jeg lastet ned msn verktøylinjen, så den funka i alle fall for meg :sjarmor:

Skrevet

MSN toolbar tar alt hos meg også. Men den nektet å virke før jeg satt MSN Search som default søkeside, hvilket forsåvidt er greit. Bruker IE til div forumer jeg er på, men all søking på nettet går i Firefox, så trenger ikke bry meg om msn search like vel. :)

Catzy

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

hmm. jeg lastet ned google toolbar på norsk, men hvor finner jeg popupkiller på den ? Ser at engelsk har den. men jeg finner ikke den på norsk :-?

Skrevet

last ned msn toolbar da, den har det

uansett, har du norton internet security tar den det meste

Gjest Den utstøtte
Skrevet
hmm. jeg lastet ned google toolbar på norsk' date=' men hvor finner jeg popupkiller på den ? Ser at engelsk har den. men jeg finner ikke den på norsk :-?[/quote']

Klikk på Google til venste på linjen og velg Options/alternativer. Da skal du få en meny. Velg også den gul emappen. Den gir deg mulighet til å gå opp et trinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...