Gå til innhold

Skal på date i dag - i stuss

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg skal på date i dag med en fyr. Han hadde en meget tiltalende tekst i profil sin men ingen bilde. I etterkant kom han med profilbilde. Jeg kan ikke si at han er min type men håper han kompenserer det med bra personlighet.

Har ikke tenkt å avlyse daten men lurer på om noen har vært bort i noe lignende. Endte det bra og ble dere kjærester?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det kun bilde av ansiktet? Hva om han har fin kropp. Muskuløs, fin rumpe og stor kuk. Du kan vel tenne på han selv om du ikke liker bildet av ansiktet.

Anonymous poster hash: 97362...161
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Var det kun bilde av ansiktet? Hva om han har fin kropp. Muskuløs, fin rumpe og stor kuk. Du kan vel tenne på han selv om du ikke liker bildet av ansiktet. Anonymous poster hash: 97362...161

Han har en relativ fin kropp. Vet ikke hvor godt utstyrt han er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke gått på date med en jeg kun hadde sett ett bilde av. Men kanskje det er derfor jeg er singel?

Anonymous poster hash: f860f...d27
Skrevet

En uformell kaffe skader vel ikke :) Ta det litt som det kommer? Kanskje du blir positivt overrasket :)

• Liker 2
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

En uformell kaffe skader vel ikke :) Ta det litt som det kommer? Kanskje du blir positivt overrasket :)

Det er akkurat det jeg håper på, nemlig å bli overrasket.

Skrevet

Det er akkurat det jeg håper på, nemlig å bli overrasket.

Lykke til. Fortell hvordan det gikk da :)

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Selvsagt skal jeg gjøre det.

Skrevet

Var det kun bilde av ansiktet? Hva om han har fin kropp. Muskuløs, fin rumpe og stor kuk. Du kan vel tenne på han selv om du ikke liker bildet av ansiktet.

Synes et tiltrekkende ansikt er ganske viktig jeg

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal på date i dag med en fyr. Han hadde en meget tiltalende tekst i profil sin men ingen bilde. I etterkant kom han med profilbilde. Jeg kan ikke si at han er min type men håper han kompenserer det med bra personlighet.

Har ikke tenkt å avlyse daten men lurer på om noen har vært bort i noe lignende. Endte det bra og ble dere kjærester?

Utseende er kun marketing for å komme på date. Det er personligheten som bestemmer om det blir handel.

Nå har du jo passert første hinder og har muligheten til å bli kjent med en person som du ellers ikke hadde møtt. Det kan gå rett i dass eller så kan det bli begynnelsen på noe veldig bra.

Akkurat som alle andre førstedater. :opplyser:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du svart noe lignende til en mann?

Kanskje hun har fin rumper, slank og Veldre, faste fine pupper og en trang LITEN fitte.

Anonymous poster hash: e372d...52d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du svart noe lignende til en mann?

Kanskje hun har fin rumper, slank og Veldre, faste fine pupper og en trang LITEN fitte.

Anonymous poster hash: e372d...52d

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Uff! Jeg ønsket å snu når jeg så han men vil ikke være uhøflig og jeg pratet med han over en kopp kaffe i 45 min. Han var overhode ikke på min bølgelengde, var kjedelig og uinteressant. Skikkelig nedtur. Fått meg en lærepenge.

Skrevet

Uff! Jeg ønsket å snu når jeg så han men vil ikke være uhøflig og jeg pratet med han over en kopp kaffe i 45 min. Han var overhode ikke på min bølgelengde, var kjedelig og uinteressant. Skikkelig nedtur. Fått meg en lærepenge.

Stol på magefølelsen neste gang,den tar sjelden feil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så synd. :/ Men er nok lurt å ha sett i alle fall 2-3 bilder av en person, på Tinder ser jo folk ganske forskjellige ut på de ulike bildene. Nå har du prøvd i alle fall. :)

Anonymous poster hash: f860f...d27

Skrevet

Så kjedelig! Men lærepenge? Man må vel kysse noen frosker osv.. ;) Syntes det er kjempe bra at du ga det en sjanse! Og jeg mener at man absolutt kan få et annet inntrykk når man treffer en person live. Så kjør på! ;)

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Stol på magefølelsen neste gang,den tar sjelden feil :)

Ikke sant? Det visste seg at han ikke hadde oppdatert sine personlige detaljer på en stund. Jeg ble småirritert og skuffet. Neste gang skal jeg stille flere spørsmål før jeg godtar å være med på en date.

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Så kjedelig! Men lærepenge? Man må vel kysse noen frosker osv.. ;) Syntes det er kjempe bra at du ga det en sjanse! Og jeg mener at man absolutt kan få et annet inntrykk når man treffer en person live. Så kjør på! ;)

Inntrykket jeg satt med var ikke spesielt bra. Jeg skal ikke gi meg. Takk for støtten!

Skrevet

Inntrykket jeg satt med var ikke spesielt bra. Jeg skal ikke gi meg. Takk for støtten!

Ja det skjønte jeg. Bare trodde du mente at du hadde fått en lærepenge med at du ikke skal gå på blind date igjen. Men bra du ikke gir deg. Det er jo noe med å holde seg i "gamet". ;)

Skrevet

Det var synd, men jeg ville likevel ikke angret på at jeg gikk. Man kan vel ikke treffe på drømmemannen hver gang. Har han tatt noe mer kontakt? Håper du møter en type du liker neste gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...