Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nøden stor nok, kunne jeg nok tatt nesten hvilken som helst jobb.

Et av sistevalgene ville nok vært prest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, artig tema. Jeg er så kresen. Men.. jeg har jobbet på fiskebu, kan tjene ok da, men jeg vil ikke gjøre det fast nei ;) Jeg vil ikke vaske, mamma har blitt ødelagt på slikt arbeid. Resepsjonist, telefonselger, politi, søppeltømmer, elektriker, snekker, tannlege, fotpleier, fysioterapeut, lærer, lege, sykepleier.. Ups, kan visst holde på i evigheter her :P

Gjest Valhalla
Skrevet
So?

Jeg blir da ikke sur fordi om andre sier de ikke har lyst til å jobbe på kontor i staten!! Vi er alle ulike, takk og pris.

Å huff er du en av disse papirflytterne jeg ønsker skal miste jobben og flyttes til noe produktivt? :-)

Skrevet

Telefonsalg og jobb på bensinstasjon er utelukket for min del!

K

Gjest TomKrus
Skrevet

Klarer ikke å komme på noe som helst, så hadde nøden vært der hadde jeg jobbet med hva som helst, MEN ikke hvor som helst. Hadde ikke akkurat hatt lyst på en jobb innen rengjøring eller kantine på en skole jeg har studert.

Skrevet

Som mange andre sier her- Er nøden stor nok tror jeg nok jeg hadde tatt hvilken som helst jobb, dersom alternativet er å gå arbeidsledig.

Untaket må være telefonselger. Om jeg hadde tatt jobben hadde jeg nok mistet den relativt kjapt, da jeg hater å forstyrre fremmede mennesker på telefonen, og er en så dårlig selger at jeg antakelig ikke hadde fått solgt vann til en som har gått seg bort i ørkenen!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Statlig kontor. Sitter der med a-4 herne og tror de har svaret på alt.

Aldri snakket med noen på et slikt kontor som kan tenke annerledes. hva de i andre enden sier/mener betyr ingen ting. :-?

Skrevet

Tannlege, sykepleier og andre yrker innen helsesektoren. Har både tannlegeskrekk og sprøyteskrekk :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vaskejobb etter stengetid..kjedelig!!! Så lenge jeg slipper å være alene på jobb, så går det meste. Sjåførjobber er m.a.o ikke noe for meg

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet

Jeg vil ikke jobbe med/i:

Telefonsalg, slakteri, eldrehjem, barnehage, sykehus, matdemonstratør på super'n, selger på gaten av strømprodukter/telefoni og andre ting, telefonintervjuer (har prøvd..ZZzzz), kundebehandler (har prøvd..), Personlig trener, resepsjonist, reiselivsnæringen, servicebransjen, politi-og vaktselskap, den operative delen av Forsvaret, sosionom, psykolog, postbud, postansatt, fabrikksamlebånd og fengselsvakt.

Skrevet
Statlig kontor. Sitter der med a-4 herne og tror de har svaret på alt.

Aldri snakket med noen på et slikt kontor som kan tenke annerledes. hva de i andre enden sier/mener betyr ingen ting. :-?

Kanskje det var nettopp en slik jobb du skulle hatt da, så kunne du gjort en forskjell? :)

Det er mye jeg tror jeg ikke er egnet til å jobbe med, men telefonsalg er helt klart en jobb jeg ikke ville hatt (men jeg har jo ikke prøvd, da).

Gjest Anonymous
Skrevet

Å- får man virkelig lov til å si at det finnes jobber en ikke har lyst på eller passer til..

Så heldige dere er.

Skrevet

Telefonselger ellers kan jeg ta hva som helst hvis jeg MÅ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...