Orthia Skrevet 23. august 2004 #21 Skrevet 23. august 2004 Var nøden stor nok, kunne jeg nok tatt nesten hvilken som helst jobb. Et av sistevalgene ville nok vært prest.
Rio Skrevet 24. august 2004 #22 Skrevet 24. august 2004 Åh, artig tema. Jeg er så kresen. Men.. jeg har jobbet på fiskebu, kan tjene ok da, men jeg vil ikke gjøre det fast nei Jeg vil ikke vaske, mamma har blitt ødelagt på slikt arbeid. Resepsjonist, telefonselger, politi, søppeltømmer, elektriker, snekker, tannlege, fotpleier, fysioterapeut, lærer, lege, sykepleier.. Ups, kan visst holde på i evigheter her
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #23 Skrevet 24. august 2004 So? Jeg blir da ikke sur fordi om andre sier de ikke har lyst til å jobbe på kontor i staten!! Vi er alle ulike, takk og pris. Å huff er du en av disse papirflytterne jeg ønsker skal miste jobben og flyttes til noe produktivt? :-)
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2004 #24 Skrevet 24. august 2004 Telefonsalg og jobb på bensinstasjon er utelukket for min del! K
Gjest TomKrus Skrevet 24. august 2004 #25 Skrevet 24. august 2004 Klarer ikke å komme på noe som helst, så hadde nøden vært der hadde jeg jobbet med hva som helst, MEN ikke hvor som helst. Hadde ikke akkurat hatt lyst på en jobb innen rengjøring eller kantine på en skole jeg har studert.
Eliza Doalot Skrevet 24. august 2004 #26 Skrevet 24. august 2004 Som mange andre sier her- Er nøden stor nok tror jeg nok jeg hadde tatt hvilken som helst jobb, dersom alternativet er å gå arbeidsledig. Untaket må være telefonselger. Om jeg hadde tatt jobben hadde jeg nok mistet den relativt kjapt, da jeg hater å forstyrre fremmede mennesker på telefonen, og er en så dårlig selger at jeg antakelig ikke hadde fått solgt vann til en som har gått seg bort i ørkenen!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #27 Skrevet 26. august 2004 Statlig kontor. Sitter der med a-4 herne og tror de har svaret på alt. Aldri snakket med noen på et slikt kontor som kan tenke annerledes. hva de i andre enden sier/mener betyr ingen ting. :-?
maiia Skrevet 26. august 2004 #28 Skrevet 26. august 2004 Tannlege, sykepleier og andre yrker innen helsesektoren. Har både tannlegeskrekk og sprøyteskrekk :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #30 Skrevet 30. august 2004 Vaskejobb etter stengetid..kjedelig!!! Så lenge jeg slipper å være alene på jobb, så går det meste. Sjåførjobber er m.a.o ikke noe for meg
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 30. august 2004 #31 Skrevet 30. august 2004 Jeg vil ikke jobbe med/i: Telefonsalg, slakteri, eldrehjem, barnehage, sykehus, matdemonstratør på super'n, selger på gaten av strømprodukter/telefoni og andre ting, telefonintervjuer (har prøvd..ZZzzz), kundebehandler (har prøvd..), Personlig trener, resepsjonist, reiselivsnæringen, servicebransjen, politi-og vaktselskap, den operative delen av Forsvaret, sosionom, psykolog, postbud, postansatt, fabrikksamlebånd og fengselsvakt.
pusla Skrevet 31. august 2004 #32 Skrevet 31. august 2004 Statlig kontor. Sitter der med a-4 herne og tror de har svaret på alt. Aldri snakket med noen på et slikt kontor som kan tenke annerledes. hva de i andre enden sier/mener betyr ingen ting. :-? Kanskje det var nettopp en slik jobb du skulle hatt da, så kunne du gjort en forskjell? Det er mye jeg tror jeg ikke er egnet til å jobbe med, men telefonsalg er helt klart en jobb jeg ikke ville hatt (men jeg har jo ikke prøvd, da).
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2004 #33 Skrevet 4. september 2004 Å- får man virkelig lov til å si at det finnes jobber en ikke har lyst på eller passer til.. Så heldige dere er.
nat26 Skrevet 4. september 2004 #35 Skrevet 4. september 2004 Telefonselger ellers kan jeg ta hva som helst hvis jeg MÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå