Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken jobb ville du IKKE tatt om du fikk tilbud?

Jeg vil aldri, aldri jobbe på fiskebu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange jobber jeg ikke ville hatt. Etter 2 år med 8-16 jobb og fri i helger vil jeg ALDRI tilbake til butikkjobb med kveldsjobbing og helger.

Det er iallfall sikkkert :kul:

SimSim

Skrevet

Jeg ville aldri ha vært full-tids politiker.

(det var det første jeg kom på... ellers er det ganske mange andre jobber jeg helst ikke ville ha hatt.)

Skrevet

Jeg kunne aldri ha jobbet som telefon-selger.

Skrevet

Jeg kunne aldri vært slakter, i noen som helst form. eller jobbet på et sykehus.

Skrevet

Telefonselger, slakteri og som revisor.

Skrevet
Det er nok mange jobber jeg ikke ville hatt. Etter 2 år med 8-16 jobb og fri i helger vil jeg ALDRI tilbake til butikkjobb med kveldsjobbing og helger.

Det er iallfall sikkkert :kul:

SimSim

Jeg er heller ikke noe innstilt på å jobbe i butikk igjen, men jeg er ikke så keen på 8-16 jobb heller...

Skrevet

Jeg er heller ikke noe innstilt på å jobbe i butikk igjen, men jeg er ikke så keen på 8-16 jobb heller...

Egentlig skulle man jobbet 9-15 hver dag og hatt fri i helgene :P ...men det nytter jo ikke. Jeg var ikke klar over hvor godt det var å ha fri HVER helg etter alle de årene med lørdagsjobbing titt og ofte.

Nå er helgene HELLIGE for meg :wink:

SimSim

Skrevet

Det er mange jobber jeg aldri ville hatt, men jeg vet ikke om jeg har så lyst til å nevne dem. Det er garantert noen her med slike jobber, og noen må jo gjøre dette også.

Skrevet
Det er mange jobber jeg aldri ville hatt' date= men jeg vet ikke om jeg har så lyst til å nevne dem. Det er garantert noen her med slike jobber, og noen må jo gjøre dette også.

Enig. Ser ikke helt moroa med å rakke ned på andres jobber.

Skrevet
Det er mange jobber jeg aldri ville hatt' date= men jeg vet ikke om jeg har så lyst til å nevne dem. Det er garantert noen her med slike jobber, og noen må jo gjøre dette også.

So?

Jeg blir da ikke sur fordi om andre sier de ikke har lyst til å jobbe på kontor i staten!! Vi er alle ulike, takk og pris.

Skrevet

Vel, av erfaring vet jeg at mange blir såret eller sinte når noen rakker ned på jobben deres.

Skrevet
Vel' date= av erfaring vet jeg at mange blir såret eller sinte når noen rakker ned på jobben deres.

Jeg rakker ikke, jeg sier hva jeg ikke ville gjort , eks fordi det gjør meg kvalm osv. (Men ja, jeg vet av erfaring at mange har en tendens til å ta slikt personlig.)

Skrevet
SimSim

Egentlig skulle man jobbet 9-15 hver dag og hatt fri i helgene :P ...men det nytter jo ikke.

SimSim

Skrevet

Jeg kunne ikke jobbet som lege/sykepleier etc. eller telefonselger . Ganske forskjellige ting ja..

Lege/blabla fordi jeg ikke takler det de driver med hver dag :P og telefonselger fordi jeg er ikke utadvendt nok ;)

Jeg har ting jeg foretrekker å ikke jobbe med, men kan aldri si aldri enda :tunge1:

Skrevet

Jeg kunne aldri tenke meg å være lærer eller barnehageansatt, aldri i verden. Ikke sykepleier heller.

Har bare alltid visst at jeg ikke passer i slike jobber, og jeg regner med at mange ikke kunne tenkt seg min jobb heller. Ser ikke noe galt i det, folk er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...