OlaP Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Som mann ser man jo dama kan holde rundt hoftene eller tafse på brystene osv og han har selvfølgelig max nytelse når han tar dama bakfra, men hva tenker dere som damer? Dere ser jo ikke mannen, kan ikke ta på han. Får dere max utbytte av det?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Vet ikke hva hun her tenkte på.. http://datas.evilox.com/medias/photos/pose-enfant-coquin-photo/photo/pose-enfant-coquin-photo.jpg Anonymous poster hash: 7b3d5...9d4 2
Gjest Keikolina Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Husket jeg å bleke rumpehullet mon tro...
Måndagsbarn Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Føler meg utrolig sexy, tenker på lydene hans, følelsen av å bli tatt hardt, leker kanskje litt med meg selv med den ene hånden - tenker altså ganske vanlige seksuelle tanker som i alle andre stillinger - og ja, skulle gjerne sett hvordan utsikten hans ser ut 1
draug 75 Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Hvis hun klarer å tenke på noe i det hele tatt, blir hun ikke tatt grundig nok. Er det ikke det man sier? 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Hvis hun klarer å tenke på noe i det hele tatt, blir hun ikke tatt grundig nok. Er det ikke det man sier? Jeg er litt enig, i grunn - jeg tenker fint lite i den situasjonen, jeg er opptatt av å kjenne!Anonymous poster hash: 0a6cc...741 4
Wildstar Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 Hvis hun klarer å tenke på noe i det hele tatt, blir hun ikke tatt grundig nok. Er det ikke det man sier? Nettopp, tenker ikke så veldig mye over det, bare nyter. 1
peppermyntete Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Jeg tenker ikke, jeg bare nyter. Kan til tider irritere meg over at det er så vanskelig å lirke hånden mellom lårene for å ta på meg selv. 1
Gjest makar Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Det er så sinnsykt deilig å bli tatt bakfra, så i den grad jeg tenker er det bare at det er deilig og at jeg liker å høre lydene hans og at han tar på meg. Når orgasmene kommer blir jeg helt borte, mister alle hemninger og klarer ikke å stå oppreist lenger gutten må ofte holde meg oppe så han får spruta i fitta mi hvis han kommer samtidig som meg
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Hvis hun klarer å tenke på noe i det hele tatt, blir hun ikke tatt grundig nok. Er det ikke det man sier? Haha, så sant. Du virker interessan! Anonymous poster hash: 6832b...d28
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #11 Skrevet 13. april 2015 Prøver å slutte å bekymre meg om hvordan jeg ser ut. Anonymous poster hash: 67099...084 3
Gjest Caress Skrevet 13. april 2015 #13 Skrevet 13. april 2015 "YES han tar meg bakfra oi det var godt hahahahaha der var veggen ja AIIIAIAIIII HELVETE VONDT litt digg også da satan hvorfor ble jeg ikke nymfoman i stedet for narkis?" 7
Gjest Bruce Wayne Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Det er så sinnsykt deilig å bli tatt bakfra, så i den grad jeg tenker er det bare at det er deilig og at jeg liker å høre lydene hans og at han tar på meg. Når orgasmene kommer blir jeg helt borte, mister alle hemninger og klarer ikke å stå oppreist lenger gutten må ofte holde meg oppe så han får spruta i fitta mi hvis han kommer samtidig som meg
Silfen Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Av og til er det litt vondt å bli tatt bakfra, så da blir det litt fokusstjeler. Ellers er jeg generelt for opptatt av å nyte. 2
Silfen Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 For øvrig kan man ta på mannen også når man blir tatt bakfra, spørs på stillingen.
Apocalypse Skrevet 13. april 2015 #18 Skrevet 13. april 2015 Veldig bra, spesielt hvis han spanker meg og lugger meg i håret 1
Gothminister Skrevet 13. april 2015 #19 Skrevet 13. april 2015 Veldig bra, spesielt hvis han spanker meg og lugger meg i håret Noen klaps på stumpen er deilig vet du.
Gjest Andrea93 Skrevet 13. april 2015 #20 Skrevet 13. april 2015 Tenker ekstremt lite under sex generelt, er bare maks tilstede. Snur ofte hodet bakover så jeg kan se han, hvis ikke han presser ansiktet mitt ned i madrassen (jeg er bråkete i doggy, så litt kveling gjør susen når naboene er hjemme på dagtid). En gang iblant hjelper jeg til med en hånd, men stort sett trenger jeg begge armene for å greie å holde meg oppreist - jeg kommer ofte og mye i den stillingen, og da har kroppen en tendens til å svikte meg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå