SimSim Skrevet 22. august 2004 #2 Skrevet 22. august 2004 Helt nytt skumbad, en deilig hårkur, full barbering, innsmørt bodylotion, nylagt make-up og en god *hårdag* Samt god tid og noe å glede seg til SimSim
Charmina Skrevet 22. august 2004 #3 Skrevet 22. august 2004 - fotpleie 1 gang pr mnd - hudpleie - ligge og slappe av i bobblebadet - få massage av mannen min Det er velvære det :-) Klems Charmina 81 dager til termin
Dagensdiva Skrevet 22. august 2004 #4 Skrevet 22. august 2004 Helt nytt skumbad, en deilig hårkur, full barbering, innsmørt bodylotion, nylagt make-up og en god *hårdag* Oh yes!!! Samme gjelder for meg.. 8)
Gjest 1111 Skrevet 22. august 2004 #5 Skrevet 22. august 2004 Skumbad, nyvasket hår, peeling, barbering, bodylotion, ansiktskrem og sminke.. Og gjerne en varm joggedress å krype inn i etterpå.
Arkana Skrevet 22. august 2004 #6 Skrevet 22. august 2004 Å føle seg ren (enten det er dusj eller bad), avslappet, velduftende og rolig. Skumbad hjelper godt, likeså når jeg tar meg tid til å ordne føtter/hender ekstra godt, kur i håret og noe godt og drikke og bare virkelig tar vare på meg selv.
Ella Skrevet 22. august 2004 #7 Skrevet 22. august 2004 Å stå langt oppe i heia. Nordavinden hyler rundt ørene og regnet pisker meg i ansiktet. Det gjør ingenting, for jeg er godt kledd. Tørr og behagelig varm. Ingen tobeinte på mils omkrets. Hunden lusker lykkelig 20 meter foran meg. Og er jeg heldig ser jeg en ørn eller to! Hilsen Ella
Carmen_ Skrevet 22. august 2004 #8 Skrevet 22. august 2004 Velvære er grønn te og annsiktsmaske. Eller skumbad som noen andre har nevnt her. Bare litt synd jeg ikke har badekar hjemme Fotbad, lakking av negler...+++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå