Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er fire venninner som skal på ferie til Bergen en ukes tid. Vi drar i slutten av Juni og vurderer hotellet "Thon Hotel Rosenkrantz Bergen". Er det noen som har noen erfaringer med dette hotellet? Hvis ikke, er det noen som har andre hoteller å anbefale?

Det er viktig for oss med et sentrumsnært hotell til en rimelig pris.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det nye Scandic som ligger rett ved Bystasjonen, Scandic Ørnen. Nydelig hotell, flott beliggenhet.

Anonymous poster hash: 27a48...4a5
  • Liker 1
Skrevet

Det nye Scandic som ligger rett ved Bystasjonen, Scandic Ørnen. Nydelig hotell, flott beliggenhet.

Takk for tips, det var veldig fint! Skal nevne det for de andre :)

Noen andre som vet om noen?

Skrevet

Thon Hotell Bryggen er også helt greit og ikke for dyrt.

Skrevet

Thon Hotell Bryggen er også helt greit og ikke for dyrt.

Jeg syns det er helt grusomt. Veldig lytt (du hører tv-en til naboen), og de tidligere røykerommene stinker fortsatt røyk.

Men hvis du har med ørepropper og tåler røyklukt er det helt kurant. Jeg fikk bytte rom, men røyklukta forsvant jo ikke, og jeg kunne fortsatt høre tv-en til de i etasjen over...

AnonymBruker
Skrevet

Hotell Park er helt herlig - eller var det i hvert fall for noen år siden :)

Anonymous poster hash: eb52d...7ac
Skrevet

Støtter denne! Det er litt lengre unna torgallmenningen og bryggen, men da slipper dere nattebråket. Hotellet har store rom, ekstrasengene er skikkelige senger og ikke sammenleggbare, og frokosten er FANTASTISK. Har aldri vært på et hotell med større frokostbuffet enn de hadde her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt grusomt. Veldig lytt (du hører tv-en til naboen), og de tidligere røykerommene stinker fortsatt røyk.

Men hvis du har med ørepropper og tåler røyklukt er det helt kurant. Jeg fikk bytte rom, men røyklukta forsvant jo ikke, og jeg kunne fortsatt høre tv-en til de i etasjen over...

Gud bedre.......

Anonymous poster hash: ade0c...906

Skrevet

Gud bedre.......

Anonymous poster hash: ade0c...906

Var det dumt at jeg sa min mening?

AnonymBruker
Skrevet

Rosenkrantz er OK det ja. Ligger jo i sentrum, så det er et pluss :) Rommene er ikke så store, men absolutt bra pris og med tanke på at det ligger i sentrum.

Anonymous poster hash: b0c5c...a9a
Skrevet

Hei!

Vi er fire venninner som skal på ferie til Bergen en ukes tid. Vi drar i slutten av Juni og vurderer hotellet "Thon Hotel Rosenkrantz Bergen". Er det noen som har noen erfaringer med dette hotellet? Hvis ikke, er det noen som har andre hoteller å anbefale?

Det er viktig for oss med et sentrumsnært hotell til en rimelig pris.

Jeg bodde på et som het Strand (Husker ikke kjeden i farten). Ligger ut mot Vågen på Nordnes siden, men helt inne ved fisketorget. Fikk rom ut mot Vågen og hadde en fantastisk utsikt mot Vågen, Bryggen, Fisketorget og Håkonshallen. Veldig koselig og kan annbefales.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter anbefalingene vedr. Scandic Ørnen og Rosenkrantz. Anbefaler også Park.

Jeg har egentlig bare en negativ hotellopplevelse i Bergen. Det var på Radisson Hotel Norge. Jeg fikk et rom som vendte inn mot atriet i midten, og der foregikk det planlegging av et show/event/messe eller lignende. Det var veldig mye støy fra atriet. Holdt på å klikke for meg flere ganger.... Tenk dere å sitte med jobb-PC og planlegge et viktig møte og skal være opplagt. Og så er det et evindelig testing av høytaleranlegg rett utenfor rommet: "ett-to-ett-to-ett-to-halloooo-ett-to" i timesvis med vanvittig lydstyrke.

Anonymous poster hash: 188bb...c81
Skrevet

Okay, tusen takk for mange tips! Thon Hotel Bryggen, Scandic Ørnen og Hotel Park så alle fine ut, det blir nok et av de. Tusen takk for hjelpen :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bodd flere ganger på scandic i håkonsgaten (rett ved kinoen) veldig bra hotell og fine rom.

bokstavligtalt 2 minutter å gå til blå steinen ved torgallmenningen

Anonymous poster hash: c36b2...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...