AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Jeg bruker CB el tester. Jeg har ikke fått positiv test enda (smilefjes). Men når jeg tar ut testpinnen kan jeg se to streker (på selve testpinnen, ikke beholderen). Har det noe for seg å tolke disse? Anonymous poster hash: 65695...630
Gjest Wei Wei Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg bruker CB el tester. Jeg har ikke fått positiv test enda (smilefjes). Men når jeg tar ut testpinnen kan jeg se to streker (på selve testpinnen, ikke beholderen). Har det noe for seg å tolke disse? Anonymous poster hash: 65695...630 De fleste el-tester viser to streker. De funderer ikke som graviditetstester der to streker betyr "gravid". Det er styrken på teststreken er avgjørende om testen skal tolkes som positiv.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 De fleste el-tester viser to streker. De funderer ikke som graviditetstester der to streker betyr "gravid". Det er styrken på teststreken er avgjørende om testen skal tolkes som positiv. Det forstår jeg. I pakningsvedlegget står det at man ikke skal tolke strekene. Men at man skal lese av testen digitalt. Men når jeg tar ut testpinnen, ser jeg jo gjerne på hvor sterk streken er. Det er derfor jeg lurer på om man kan tolke strekene, på CB digital el test? Anonymous poster hash: 65695...630
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Det forstår jeg. I pakningsvedlegget står det at man ikke skal tolke strekene. Men at man skal lese av testen digitalt. Men når jeg tar ut testpinnen, ser jeg jo gjerne på hvor sterk streken er. Det er derfor jeg lurer på om man kan tolke strekene, på CB digital el test? Anonymous poster hash: 65695...630 Man skal ikke tolke strekene Anonymous poster hash: 2fae9...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå