Rapitap Skrevet 22. august 2004 #21 Skrevet 22. august 2004 *smatte-smatte* Jeg klarer ikke å velge EN....argh!.....uhm! *smatte-smatte-videre* :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2004 #22 Skrevet 22. august 2004 Jeg synes faktisk Brad Pitt begynner å falme litt jeg.Så han jo sist i Troja og mannen begynner faktisk å få rynker han :o men ikke på rumpa da Nå hadde jeg heller sagt ja takk til Orlando Bloom,til og med med langt lyst hår og alveører Ja det er jo farlig for kvinner med en mann i senga med rynker,,, he he,, går det an å bli mer primitiv, så hvis han fjernet rynkene,, hva da, er han ok i senga ha ha he he hoo ho, snakk om galskap. noen kvinner er fullstendig håpløs. er du kanskje like sprek som Halle Berry, men det er jo lov å drømme.. om rynkefrie menn.
Gjest 1111 Skrevet 23. august 2004 #23 Skrevet 23. august 2004 Hmm.. vanskelig! Spike i Buffy hadde nok hatt sjangs ja.. og.. han søte gutten i Once and Again som jeg ikke kan huske hva heter.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #24 Skrevet 23. august 2004 Hm, han er altfor gutteaktig, synes jeg. Dessuten ligner han på lillebroren min. :o Å neida, han er kjempenam! Men det med broren forstår jeg Men han må da helst være uten briller, ikke løpe på tak og få grisenese, ikke slaske seg som enkelte steder, ikke ha 3dagers skjegg ikke være skalla... jepp meg har mine krav men hihi
Piñacolada Skrevet 23. august 2004 #25 Skrevet 23. august 2004 Ser ikke bort fra at gary Oldman også ville hatt sjans på meg. Endelig en som deler min smak!!!!! Gary er bare helt yummy. Og Kevin Spacey da.
Lisemor Skrevet 23. august 2004 #26 Skrevet 23. august 2004 Ville IKKE hatt noen i senga utenom min mann. Greit det finnes mange fine, flotte mannfolk, men ingen kan måle seg med mannen i mitt liv. Så... om de er kjendis eller ukjent......NEI TAKK.
Thea Skrevet 23. august 2004 #30 Skrevet 23. august 2004 Ja det er jo farlig for kvinner med en mann i senga med rynker,,, he he,, går det an å bli mer primitiv, så hvis han fjernet rynkene,, hva da, er han ok i senga ha ha he he hoo ho, snakk om galskap. noen kvinner er fullstendig håpløs. er du kanskje like sprek som Halle Berry, men det er jo lov å drømme.. om rynkefrie menn. Ja,for lille vennen.Denne tråden er jo i utgangspunktet såååå seriøs da
Thea Skrevet 23. august 2004 #31 Skrevet 23. august 2004 Blair Underwood Jaaaa,du sier noe der Malou.Skulle man først hoppet på en mørkhudet mann måtte det bli Blair (not)Underwood.Så fremt han er rynkefri enda da,for jeg er kresen assa
Mockbamilla Skrevet 23. august 2004 #33 Skrevet 23. august 2004 han søte gutten i Once and Again som jeg ikke kan huske hva heter. Er det Shane West du mener? Er ikke verst han nei Men de som har størst sjanse hos meg er Ian Sommerhalder, Chad Michael Murray og Paul Ottar Haga . Absolutt ingen over!
Hoppetaujenta Skrevet 23. august 2004 #34 Skrevet 23. august 2004 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest Moonshadow Skrevet 23. august 2004 #35 Skrevet 23. august 2004 Kom på enda en Dennis i eastenders :hjerter2:
Gjest GreenSky Skrevet 23. august 2004 #36 Skrevet 23. august 2004 Og så om en er gift eller i forhold? Lov å sikle litt, for det, vel.
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #37 Skrevet 23. august 2004 Jeg antar at vi i dette spørsmålet ser en direkte sammenheng mellom vakkert utseende og super-evner i bingen? . Godt poeng, men i og med at jeg ikke kjenner noen som har lagt med disse mannlige kjendisene, så går jeg etter utseende, jeg. Det gjorde jeg for så vidt når jeg var fri og kåt også. Gadd ikke legge an på en mindre pen mann bare fordi han kanskje var bra i senga.
Gjest :=) Skrevet 23. august 2004 #38 Skrevet 23. august 2004 Ryan Phillipe. Brad Pitt. Johnny Depp. Slurp Slafs og Sukk!
Gjest Valhalla Skrevet 23. august 2004 #40 Skrevet 23. august 2004 Brad Pitt er digg synes jeg,men ville nok ikke ligget med han :o
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå