AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 På SATS/Elixia i Oslo er det jo nesten bare engelskmenn de ansetter, virker det som. Er ikke norske PT'er flinke nok eller? Anonymous poster hash: a1fdf...9e7
Smoothie Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Syns det kryr av PTer overalt, jeg.. Alle tar jo PT-kurs nå om dagen, men kvaliteten er vel så som så etter et kurs på noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Syns det kryr av PTer overalt, jeg.. Alle tar jo PT-kurs nå om dagen, men kvaliteten er vel så som så etter et kurs på noen måneder. Mulig det, men der jeg trener er det bare utlandske PT'er. Er PT-utdannelsen i UK så mye bedre enn her? Anonymous poster hash: a1fdf...9e7
Smoothie Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Mulig det, men der jeg trener er det bare utlandske PT'er. Er PT-utdannelsen i UK så mye bedre enn her? Anonymous poster hash: a1fdf...9e7 Der jeg trener er det bare norske, med unntak av en svensk PT. Vet ikke om PT-utdannelsen i UK er bedre, men de fleste krever mer kunnskap enn PT-kurset som "alle" tar. Alle PT-ene der jeg trener har minst 3-årig utdanning, i tillegg til relevant erfaring fra f.eks egen idrettskarriere.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Alle blir jo PT nå til dags. Er vel tilfeldig at det er mange utlendinger akkurat der du trener. Anonymous poster hash: 4bde1...9c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå