Gå til innhold

Studielån hos Statens innkrevingssentral


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betalte ned all gjeld der på torsdag, men saken og summen står fortsatt på min side. Noen som vet når saken er ute av verden?

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaring fra dette?

Anonymous poster hash: a2345...b1a

AnonymBruker
Skrevet

5 dager siden jeg betalte, og fremdeles står all gjeld der og at utleggsforretning skal skje 23 april.

Tar det veldig lang tid før systemene deres oppdateres?

Anonymous poster hash: a2345...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke lyst til det. Derfor jeg spør her.

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Gjest Stinky
Skrevet

Du venter heller et døgn på svar her inne?

Jaja, ok.

  • Liker 1
Skrevet

Når jeg gjorde det tok det vel 3-4 dager før jeg så at det var borte.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gjorde det tok det vel 3-4 dager før jeg så at det var borte.

Var det studielån?

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Skrevet

Var det studielån?

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Ja hos Lånekassen, ikke hos innkrevingssentralen. Vet ikke om du skrev feil, men kanskje du har misligholdt lånet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

Ja hos Lånekassen, ikke hos innkrevingssentralen. Vet ikke om du skrev feil, men kanskje du har misligholdt lånet ditt?

Ja

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Da vet jeg ikke helt, har ikke hatt noe med de å gjøre personlig. Men det er jo bare å ta en telefon, det er jo vanlige mennesker som jobber der også ;)

AnonymBruker
Skrevet

I verste fall har de helt sikkert en e-postadresse du kan kontakte dem på.



Anonymous poster hash: 2c175...7fa
AnonymBruker
Skrevet

I verste fall har de helt sikkert en e-postadresse du kan kontakte dem på. Anonymous poster hash: 2c175...7fa

Har gjort det, men får ikke svar. Går sikkert via brev. Men satser på det er i orden, har jo betalt hele summen.

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Gjest anonym2233
Skrevet

Om du ikke ønsker å ringe, kan du sende e-post, som igjen kan ta tid.

Så anbefaler deg uansett å ringe.

Ring og oppgi kundenr ditt, spør om de har registrert innbetalingen og om alt er i orden.

Bare ring, dette vil gå bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Det har ordnet seg nå

Anonymous poster hash: a2345...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...