Gå til innhold

player daten min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på tinder som jeg har vært på date med tre ganger. Han har tatt insj til å møtes alle gangene, så man skulle jo tro at han likte meg. Men, den gang ei, og nå gir jeg litt opp. Heldigvis har jeg ikke rukket å bli så veldig betatt enda, så det er ikke så stort tap, det er bare irriterende at jeg tydeligvis gang på gang roter meg borti en som er player.

Vi var sammen tre ganger. Ingenting skjedde første gangen, klinings ++ andre gangen, og hele pakka siste gangen. Så nå har han vel fått hva han vil ha.

Grunnen til at jeg tror han ikke er interessert er så enkel som, han tar null kontakt. Det han derimot gjør er å like alt av bilder og sånn som jeg legger ut, både på face og insta. Også hender det jeg får en snap innimellom (personlig og fellessnap). Jeg har slutta helt å sende noe til han, for jeg gidder jo ikke det der mer. I tilegg har jeg jo sett at om han legger ut noe er det nesten bare jenter som liker det, og han liker jo dem og deres bilder igjen. I påsken var han også på hyttetur eller noe, og veeldig aktiv på tinder (la ut bilder der osv). da sier det seg jo selv at han er åpen for møte noen der.

Utenom det er han enten sykt glemsk, eller holder på med så mange på en gang at han mister litt kontroll? - sykt mange ting vi har snakka om som han absolutt burde huske som han tar feil på/har glemt.

(f.eks: da jeg var hos han første gang så han på en serie jeg elsker, så jeg ble veldig engasjert og spurte ut om hva han syntes om den og blabla. snakka om den i sikkert fem min. noen dager etterpå får jeg snap av at han ser på den, og jeg svarer: ååå den serien <3 og det jeg får i retur er: åå, liker du også den?
sykt mange sånne/lignende episoder som egentlig bare gjør meg kvalm. haha.)

så ja. nei, jeg har jo konkludert tilslutt med at han ikke er interessert, og jeg har også slutta å ta noe kontakt med han. men altså, hvorfor driver han fortsatt og plutselig sender meg en snap/liker alle bildene jeg legger ut osv? Skjønner han ikke at jeg ikke er interessert lenger? Prøver han å holde meg varm? for det er sykt irriterende.

Anonymous poster hash: 9dffa...2f0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han prøver å holde deg varm ja.Vent lengre med sex neste gang,så slipper du å ergre deg over slike tullinger som bare vil leke seg.

Anonymous poster hash: f3d0d...2d5
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke motivet, men rimelig klart i at han ikke er veldig interessert i deg så er vel ikke noen grunn til å analysere uansett?

Anonymous poster hash: 46e74...171
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke motivet, men rimelig klart i at han ikke er veldig interessert i deg så er vel ikke noen grunn til å analysere uansett?

Anonymous poster hash: 46e74...171
Gjest Lille-pus
Skrevet

---snip---

så ja. nei, jeg har jo konkludert tilslutt med at han ikke er interessert, og jeg har også slutta å ta noe kontakt med han. men altså, hvorfor driver han fortsatt og plutselig sender meg en snap/liker alle bildene jeg legger ut osv? Skjønner han ikke at jeg ikke er interessert lenger? Prøver han å holde meg varm? for det er sykt irriterende.

Istedet for å bli snurt og sur og irritert og tillegge ham hensikter som 'å holde deg varm' så kan du jo kanskje prøve å oppføre deg helt rolig, men høflig når han kontakter deg.

- det er jo ingen grunn til å kaste normal folkeskikk overbord fordi om dere ikke lenger er interesssert i noe mer med hverandre.

AnonymBruker
Skrevet

Istedet for å bli snurt og sur og irritert og tillegge ham hensikter som 'å holde deg varm' så kan du jo kanskje prøve å oppføre deg helt rolig, men høflig når han kontakter deg.

- det er jo ingen grunn til å kaste normal folkeskikk overbord fordi om dere ikke lenger er interesssert i noe mer med hverandre.

det er sant. men det har ikke vært noe dårlig tone mellom oss, er bare at kontakten har dabba helt av. kjipt selvfølgelig, for trodde han var en bra fyr. men har ikke planer om å bli noen bitch og være uhøflig om han snakker til meg.

- ts

AnonymBruker
Skrevet

Folk (jenter) MÅ slutte å skrive "insj"!!!

Anonymous poster hash: ea6b6...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...