Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 3 år siden hadde min venninne og hennes type en episode som nesten ennte med at de gikk i fra hverandre,dette var ganske så tidelig i forholde deres.

I kampens hete vet jeg at han hadde et sexuellt forhold med en kolega noe jeg er temmelig sikker på at venninnen min ikke vet om.

Dette er jo nå som sakt 3 år siden og jeg har ikke sakt noe til venninnen min siden jeg fikk vite det av min samboer som da jobbet med hennes kjæreste,og min sammboer hadde fått vite dette av damen kjæresten til venninnen min og bekreftet det av han selv etter på.

Allt dette ble sakt i fortrolighet til min sambo og jeg har av den grunn ikke sakt noe til henne slik at jeg ikke lagde problemmer for min sambo....

Innvbiklet eller er det jeg som skriver dette innviklet?!

men nå så har jeg dårlig sammvitighet for at hun ikke vet det for de planlegger en fremmtid sammen og barn hus ol. så jeg føler at hun bygger det på en løyn og har han gjort det en gang pga problemmer i forholdet så kan han vel gjøre det igjenn?? eller ???

Skal jeg fortsette å holde munn om det jeg vet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom venninnen din er lykkelig med mannen og han ikke har gjort noe galt de siste tre årene kan jeg ikke skjønne hvorfor du skal si noe! Har du ikke sagt noe til nå burde du bare tie. ingen vits å gå inn for å ødelegge det de har sammen. Det eneste som kommer til å skje er at din venninne kommer til å bli ulykkelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja!

Hvorfor ripe opp i noe som skjedde for 3 år siden?!

Så lenge disse to har løst opp i problemene sine og de har det bra sammen. Så ser ikke jeg vitsen egentlig. Å mener at det er noe mannen må avgjøre. Å ikke du.

Men det er min mening.

Skrevet

Så lenge du har hørt det av noen som har hørt det, og du har klart å holde munn i tre år, så synes jeg du skal fortsette å holde munn.

En gang en cheater, alltid en cheater? Tja... Jeg tror det er for lettvint. Er noen utro i en god eller vanlig periode i samlivet, så er nok sjansene store for at det kan skje igjen. Men når det skjer på et tidspunkt da de nesten holdt på å gå fra hverandre, så kan det ha vært et engangstilfelle.

I ettertid er det lett å se at det som var gjort var feil, ettersom paret fremdeles er sammen. Men når han sto midt opp idet, og kanskje trodde det var mer eller mindre slutt mellom dem, så kan det ha vært vanskeligere å se det store bildet.

Skrevet

Jeg hadde fortalt alt til min venninne i det øyeblikket jeg fikk greie på det!!

Men siden dette er 3 år siden, blir det straks mer innviklet. Det er jo lenge siden, og de har det tydeligvis bra sammen. Og dersom dette var en engangs-greie fra hans side pga. problemene de hadde, så ville det jo være ille å slippe en slik bombe nå.

Men dersom det er sannsynlig at det kan komme fra noen andre...så vil det nok sette vennskapet på spill at du har visst alt, men ikke sagt noe.

Skrevet

Ja det er netopp det for jeg var en god venninne og støttet henne da allt var på usikker grunn og tenkte det at det sisste hun trengte var å få ennda mer dritt og føle seg ennda mindre verdt....

Så holder de sammen og så står han og sier ting som jeg vet ikke er sant og hun sier hvor imot hun er side sprang ol.....

Og jeg føler at jeg den gang ikke gjore det jeg burde, føler som om jeg svek henne,selv om jeg vet at det er jo ikke mitt å legge meg i.

Har egentlig alltid syntes at typen var snodi men ,det er jo ikke jeg som skal bo med han så dette forteller jeg ikke henne og de har vert sammen over tre år og hun er ikke blind av forelskelse lenger så da får jeg håpe at de får det bra i fremtiden, så får jeg angre på at jeg ikke sa dette til henne ikke for at jeg vill at de skal gå fra hverandre for hennes del men, for at jeg føler meg som en dårlig venninne.....

blæææææ jaja jeg får fortrenge disse tankene :)

Skrevet

Jeg opplevde at en fjern venninne kom på besøk og hilste på en annen venninne av meg. Da hun gikk igjen sa den andre venninnen at hun under samtalen hadde skjønt at hun en gang hadde hatt en one-night med samboeren til denne venninnen. (De kjente ikke til hverandre. Hun sa at hun hadde stusset over at det hang bilder av henne i leiligheten, men han hadde sagt at det nettopp var slutt, og at han ikke hadde fått tatt dem ned ennå! :-( ) Trist sak, siden de skulle gifte seg og hun tydeligvis ikke visste noe om dette. Kunne ikke falt meg inn å si det til henne heller. (Hun er såpass fjen venninne at jeg ikke har sett henne siden. Nå er de visst gift og har barn. Har møtt mannen tidligere, og ble overrasket over dette.

Får håpe at det kun var et engangstilfelle.

Gjest she is magic
Skrevet

Hei

Du har et dillemma ja, men ikke helt uløselig.

Still deg selv følgende spørsmål?. Hva oppnår du ved å fortelle henne hva som har skjedd?

Jeg ville mye heller ha tatt det opp med mannen hennes, for å høre hva dette sidespranget var for noe.

Siden det er ganske mange allerede som vet om hans sidesprang, er det nok store sjanser for at hun får vite det likevel -en elelr annen gang..

Hvor sterkt er forholdet mellomd eg og venninnen din?

Det er ikke et lett svar på dette, for det er så mange aspekter som spiller inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...