Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette? Skjønner at jeg må trene i tillegg altså, men siden det er gratis prøvetime skader det vel ikke å teste ut. Har gått ned 35 kg på egenhånd så langt, men vekta har stått stille noen måneder nå. Skal ned ca 20 kg til.

Anonymous poster hash: 2c8ef...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd dette? Skjønner at jeg må trene i tillegg altså, men siden det er gratis prøvetime skader det vel ikke å teste ut. Har gått ned 35 kg på egenhånd så langt, men vekta har stått stille noen måneder nå. Skal ned ca 20 kg til.Anonymous poster hash: 2c8ef...6ee

Ja jeg har prøvd uten særlig resultat.

Og når jeg ser at den lokale Bailinesalongen i Askim har 16-års jubileum og feirer at de har slanket bort 4000 kg på disse årene så tok jeg frem kalkulatoren og regnet ut at det ble i overkant av fire kg pr uke i løpet av de årene :ler: fordelt på x antall kunder... Hvis vi sier at de har 20 kunder pr dag... Ja da blir det ikke mye pr person :ler:

Bruk pengene dine på noe mer fornuftig er mitt tips!

Anonymous poster hash: bbf34...59f

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har prøvd uten særlig resultat.

Og når jeg ser at den lokale Bailinesalongen i Askim har 16-års jubileum og feirer at de har slanket bort 4000 kg på disse årene så tok jeg frem kalkulatoren og regnet ut at det ble i overkant av fire kg pr uke i løpet av de årene :ler: fordelt på x antall kunder... Hvis vi sier at de har 20 kunder pr dag... Ja da blir det ikke mye pr person :ler:

Bruk pengene dine på noe mer fornuftig er mitt tips!

Prøvde du flere ganger? Tenker å ta prøvetimen siden den er gratis, men hvis jeg ikke ser noe resultat tar jeg ikke flere timer nei. Bare vært litt greit å få litt hjelp på veien ned de siste 20 kg ;) Var ikke mye per uke det der nei :P

Anonymous poster hash: 2c8ef...6ee

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde du flere ganger? Tenker å ta prøvetimen siden den er gratis, men hvis jeg ikke ser noe resultat tar jeg ikke flere timer nei. Bare vært litt greit å få litt hjelp på veien ned de siste 20 kg ;) Var ikke mye per uke det der nei :PAnonymous poster hash: 2c8ef...6ee

Ja jeg tok tilsammen 20 ganger. Og du kommer ikke til å se noe resultat etter en prøvetime.

Skrevet

Skal du ned i vekt må du ha kaloriunderskudd. Du kan trene og Bailine'e så mye du vil, du går ikke ned i vekt om du spiser mer enn du forbrenner. Og Bailine har dessuten ingen effekt, mens trening har det. Gratulerer med de 35 ned, og lykke til med de 20 neste! Anbefaler sterkt å henge seg på en vektnedgangstråd her inne, om du ikke allerede er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...