Gå til innhold

PCO - har jeg eggløsning eller har jeg ikke, det er det som er spørsmålet. Hva mener du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har fått vite at jeg har pco, har prøvd å få barn i to og et halvt år nå.

klarte det to ganger (!!) men mistet begge gangene... (pga pco?)

Jeg tar eggløsningstester/strimmel hver måned og da får jeg positiv test i to dager og så blir den negativ igjen. Har jeg eller har jeg ikke el tro?

For mange sier jo at de med pco og pcos ikke kan stole på el testene..

Går på min aller første kur med pergo denne mnd og el testene gikk fra å være svak til et hint sterkere (bare et hint) til enda svakere enn de svake igjen . Skjønner ingenting :vetikke:

Anonymous poster hash: 2607b...891
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Testene viser ikke at du nødvendigvis har EL, det kan også være kroppen som prøver å få til en EL, men klarer det ikke. Da kan man bla få utslag to ganger på en mnd.

For å være sikker på at du har hatt EL, må du tempe eller ta blodprøve i etterkant.

Anonymous poster hash: 697f5...6fb
Skrevet

Ville forsøkt temping ja, sikrere enn tester. Men aller helst blodprøve.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PCOS. Tatt temp og eggløsningstester. Eggløsningstestene blir stadig vekk positive, men når du ser at tempen øker og du hadde pos eggløsningstest dagen før da kan man være rimelig sikker på at man har EL. SEtter det er det lurt å telle dager til mensen. Er det ca. 14 dager etter pos eggløsningstest og temp stigning kan man vel være ganske sikker på at man har hatt EL :) Det har jeg regnet med selv hvert fall :)

Anonymous poster hash: 202dd...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...