AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #1 Skrevet 13. april 2015 Tenkte jeg skulle vaksinere meg for kikhoste/polio/stivkrampe og difteri. Dette er vel i samme vaksine. Men hvor er det billigst å ta vaksina? Anonymous poster hash: bc857...02f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Fastlegen din? Anonymous poster hash: 0bae1...ce1
hopeful Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 de sykdommene du ksirver opp er vell 2 vaksiner? den stivkrampa er egen vaksine, mens de 3 andre er samme. om jeg husker riktig. stivkrampe skal du ta på ny etter sånn 8-10 år. for å fylle på igjen. mens den andre mener jeg at de fleste tok på barneskolen, og da slipper du å ta den på ny. om du tok den da. det vet jo ikke jeg. du kan dra til fastlegen å ta vaksine. trur det er eneste plassen å ta det egentlig.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Fastlegen, siden private har høyere priser for konsultasjon
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Jeg fikk beskjed av fastlegen min om å ta kontakt med vaksinekontoret i min kommune. Anonymous poster hash: be68e...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå