Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig skulle typen og jeg feriere sammen i syden i år, men jeg reiser til Australia i desember for å hilse på lillesøster. Jeg hadde ikke råd til to turer, så typen dro til syden med en kompis.

Hvor vanlig er det å være utro på en slik guttetur?

Sikkert et dumt spørsmål, og mulig jeg er paranoid, men jeg lurer.

Han er 27 år, og har vært dritings 24-7 siden han kom ned dit.

Det var jeg som ba han dra med kompisen, så i utgangspunktet er jeg ikke paranoid, men sitter med en litt uggen magefølelse....

Svar meg ærlig nå da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo veldig an på hvor han er hen da..

Skrevet

Hvis han drikker mye så vil jeg si at sjansen er 90% for at han stikker salamien inn der den ikke hører hjemme.

Skrevet

Du kjenner han best. Dersom han er typen til å være utro er vel sjansen der, men en person forandrer ikke personlighet bare fordi han er i syden. Dersom han er til å stole på hjemme er han vel til å stole på i syden og!

Skrevet

Når man drar på guttetur til Syden er det nesten forventet at man er utro. Og hvis han er en notorisk fyllebøtte mens han er der det er sjansen enda større.

Skrevet

Desom han er av den utro typen er vel sannsynligheten stor. Da kan han jo finne på hva som helst når sjansen er mindre for å bli oppdaget.

Men er han derimot en pålitelig kar, kommer han vel neppe til å gjøre mer på Kos enn hva han hadde villet gjort hjemme på byen!!

Skrevet

Jeg stoler på han hjemme, men som en sier over her, det blir annerledes på guttetur. Masse alkohol, lettkledde damer, og hva er oddsen for at jeg skal finne det ut her hjemme? Den er lik 0!!!

Føler at på guttetur er gutter gutter....

Det hjelper ikke at jeg nesten ikke hører noe fra han heller....

Skrevet
Når man drar på guttetur til Syden er det nesten forventet at man er utro. Og hvis han er en notorisk fyllebøtte mens han er der det er sjansen enda større.

Så dersom du hadde dratt til syden ville du hatt deg rundt hel Kos mens typen din satt hjemme, eller gjelder dette bare gutter?

Skrevet
Når man drar på guttetur til Syden er det nesten forventet at man er utro.

Ehh...javel!? Det kommer jo helt an på hvem/hvordan man er, hvor gammel man er og hvor seriøst/bra forhold man har hjemme.

Det finnes jo faktisk menn som drar til syden for helt andre grunner enn å knulle. Det er også en del menn som er oppriktig glad i den som sitter igjen hjemme....

eller har jeg gått glipp av noe vesentlig her i livet??

Skrevet
Egentlig skulle typen og jeg feriere sammen i syden i år, men jeg reiser til Australia i desember for å hilse på lillesøster. Jeg hadde ikke råd til to turer, så typen dro til syden med en kompis.

Hvor vanlig er det å være utro på en slik guttetur?

Sikkert et dumt spørsmål, og mulig jeg er paranoid, men jeg lurer.

Han er 27 år, og har vært dritings 24-7 siden han kom ned dit.

Det var jeg som ba han dra med kompisen, så i utgangspunktet er jeg ikke paranoid, men sitter med en litt uggen magefølelse....

Svar meg ærlig nå da....

Ikke vær redd!

Typen min var med 4 kompiser en gang. Han var drita hver dag... vell, full nesten ver dag :tunge1:

han savna meg etterhvert. Var ikke utro :)

Tenk over det... tror du virkelig han vil være utro?

Skrevet

Jammen, jeg er faktisk litt redd.

Vi har en datter på 7 mnd, vanlig at man ringer og spør hvordan det står til hjemme??

Som sagt, så hører jeg nesten ikke fra han.

Når han er hjemme og han er på jobb, ringer han meg ofte 5 ganger om dagen :o

Skrevet

Det er ganske langt fra å glemme å ringe hjem til å være utro!

Han er vel dritings og har dt gøy, og har vel glemt å ringe hjem.

Dersom han elsker deg er han ikke utro! Tror du fint kan slappe av!

Skrevet

Man kan da ikke glemme å ringe hjem til familien sin!? :o

Det er slik jeg gjorde når jeg var 13. Hadde det så morsomt at jeg glemte å si at jeg ble forsinket til 22-fristen!!

At du er bekymret fordi han ikke ringer er fullt forståelig! Men jeg tror ikke at han lar være å ringe deg fordi han er utro. Men du kan trygt ha en alvorlig prat med han om dette å gi livstegn fra seg når han kommer hjem!! Umodent og egoistisk av en mann som har familie og et lite barn hjemme.

Skrevet

Kommer nok ann på personligheten og kameratene.

Skrevet

Som sagt, så hører jeg nesten ikke fra han.

Når han er hjemme og han er på jobb, ringer han meg ofte 5 ganger om dagen :o

Hvor mye forventer du egentlig å høre fra en fyr som er borte på ferie i en eller to uker???? :o

Skrevet

Hvis du er bekymret for ham kan du sende ham en melding og si det og at du gjerne vil ha et livstegn. Min samboer er ute og reiser veldig ofte og han sender melding hver dag. Hvis det går en dag uten at jeg hører fra ham tror jeg han er død.

Gjest luskeludvig
Skrevet

Men hva i all verden får deg (dere) til å tro at med en gang en kar er i syden og heller i seg fludium så er han utro? Har du en grunn til å mistenke karen eller er det bare en følelse du har? Har han vært utro tidligere? La no karen kose seg der han er og gå nå ikke rundt å engst deg om du ikke har noen grunn til det. Synes heller ikke noe om at flere av dere andre er med å helle bensin på bålet.

Skrevet

Jeg sa IKKE at jeg trodde han var utro, men etter omstendighetene å dømme, lurte jeg på om denne slags handlinger var vanlig for gutter i den alderen :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...